niedziela, 6 marca 2011

Lakiery, lakiery, lakiery!

Hei!:)

Postanowiłam pokazać moje wszystkie lakiery do paznokci. Nie jest ich dużo, ponieważ maluję paznokcie od roku, a wcześniej to były bardzo rzadkie okazje. Zaś lakieroholiczką byłam pod koniec ubiegłego roku i nie mogłam się powstrzymać (do tej pory nie mogę!), żeby nie kupić jakiegoś lakieru podczas wizyty w drogerii...

Nie wszystkie nazwy znam, pamiętam itd. Część się starła, dlatego proszę mi wybaczyć ;) Większość z nich nie była droższa niż 10zł (chyba tylko Inglot był najdroższy:))

SDC12881

Catrice: 
  • 220 Lost in mud
  • 200 From dusk to dawn
  • 240 Sold out for ever
  • 280 London's weather forecast
SDC12882

Lovely: 
  • 20
  • -
  • -
  • color collection summer 2010
  • 128
SDC12883

Bell:
  • 305
  • 306
  • 307
  • 310
SDC12885

Inglot:
  • 858
  • 309
  • 167 (?) 7 na końcu, resztę zgaduję
SDC12887

Essence:
  • 01 Love this city 
  • 05 Berlin story
  • 38 Choose me!
  • 04 Alpine snow
SDC12888

Golden Rose:
  • 109
  • 180
SDC12889

Vipera:
  • Jumpy 128
  • 523
  • 23
  • Jumpy 139
  • Jumpy 126
SDC12891

Wibo:
  • 29
  • -
  • 6
SDC12892

  • Catrice 250 Pretty Pink
  • Ados 001
  • Astor 64
  • L.A. colours Purple Passion
  • Golden Rose 261
SDC12893

  • Avon  Pink Silhouette
  • Lovely 202
  • Joko  (nie ma nr, jest na nim napisane- PREZENT, produkt nie do sprzedaży)
  • Essence 01 Berlin Story
  • Hean 154 (złoty brokat)


SDC12899

Mam nadzieję, że lakiery Wam się podobały ;) 
Powodzenia, baj!:) 


9 komentarzy:

  1. mam pytanie, więcej się lakierów nie dało??

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, wcale ich nie jest dużo, haha :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Zzielona no w porównaniu z innymi kolekcjami dziewczyn moje 40 to mało:P (tj. spojrz na kolekcje Oleski ;D)

    OdpowiedzUsuń
  4. Człowiek idzie do drogerii i gdy już nic nie kupi to się rzuca chociaż na lakier, przecież "tak mało kosztuje" :D Szkoda, że u mnie nie ma tych Bell bo widzę fajne kolorki. Lovely też mi się podobają, nigdy żadnego z nich nie kupiłam bo jakoś nie byłam przekonana, ale dużo osób chyba je poleca.

    OdpowiedzUsuń
  5. no sporo tych lakierów :)
    zapraszam do mnie
    http://paznokcie-kamilkamilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna kolekcja!
    Az mi sie oczy zaswiecily jak zobaczylam Catrice-szczegolnie 280 London's weather forecast :love:
    Vipery Creation nie lubie-kupilam jak tylko pojawila sie na rynku bo zachwycil mnie kolor i...szybko poszla w swiat-jakosc tragiczna,nawet ze wspomagaczami ciezko bylo ja utrzymac dluzej niz 2 dni :( a Ty zadowolona jestes?bo moze jakis felerny egzemplarz mi sie trafil...

    Z Bell Fashion Color mam 3 sztuki ale tylko jeden probowalam bo jakos braklo mi okazji;)))

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah dziękuję ;)

    Te z Vipery nie są zachwycające... mnie potrafiły w tym samym dniu odprysnąć :(
    Chociaż kolory mają ładne, a tych mniejszych Jumpy jeszcze nie probowalam:P

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.