poniedziałek, 12 lipca 2010

Hei! Paletki inglot- swatch.

Hej wszystkim ;)

Dzisiaj podzielę się z wami swatchami moich cieni z Inglot.

Nie jest tego zbyt dużo, bo tylko 4 paletki po 3 cienie, ale kolory (według mnie) są boskie.

Zapraszam :))

Numerki będą podane nad swatchami. Nie napiszę czy to matt, czy perłowy, czy pół na pół itd. - dlatego, że sama nie jestem przekonana do niektórych.







Tutaj, niestety, nie znam numerków dwóch cieni, przy probie wyjęcia różowego ukruszyłam go trochę i już więcej nie próbowałam :P











To wszystkie moje cienie z Inglota :) Mam nadzieję, że wam się podobają.

Miłego dnia :)

2 komentarze:

  1. Boskie są te kolorki. Kilka mi wpadło w oko... niestety ;) 323 jest fajny...nie w zasadzie nie będę wymieniać, bo doszłam do wniosku że wszystkie prezentują sie rewelacyjnie oprócz dwóch niebieszczaków (są dyskryminowane, bo nie lubię). Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  2. [...] pokażę wam swatche cieni Inglot. Już kiedyś dodawałam taki post : TUTAJ i od tamtej pory przybyło mi 9 nowych [...]

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.