wtorek, 20 lipca 2010

Hei! Urodzinowo.

Nie, nie mam dzisiaj urodzin ;)

Urodziny miałam kilka dni temu. Jestem szczęśliwą posiadaczką 20 lat.

Ogólnie nie spędzam urodzin jakoś wyjątkowo, nie mam żadnych tradycji itd.

Dla mnie to zwykły dzień od zewnątrz, a niezwykły od wewnątrz.

Kiedyś, jeszcze w gimnazjum, liceum robiłam  "imprezy" urodzinowe, dla koleżanek, zawsze dla tych samych, bo miałyśmy taką swoją "paczkę". Rok w rok, w każde urodziny wszystkie się spotykałyśmy i szalałyśmy do późnego wieczora.

Paradoks tego wszystkiego jest taki, że teraz te dziewczyny nawet mi życzeń nie złożyły. Yhh. Tak to już jest, że ludzie pamiętają tylko o urodzinach, jak się ich na imprezę zaprosi. Takież moje nieszczęsne wnioski.

Na szczęście ci najważniejsi pamiętali ;))

Plusem tegorocznych urodzin było to, że udało  mi się znaleźć 50 euro na ulicy. Ja chyba mam coś ze śmieciarza, bo lubię czasami podnosić jakieś papierki z ziemi i czytać :P Tak więc i wtedy podniosłam, okazało się, że to pieniądze :)

W kantorze wymieniłam na nasze polskie złotówki i mogłam zaszaleć z zakupami :)

Torebka SIX:

Urzekła mnie całkowicie. Będę miała do pracy, bo jest mała i na długim pasku, już przełożyłam do niej rzeczy z poprzedniej torebki :))

Kupiłam też eyelinery, co prawda do pracy nie będę ich używać, no może tego z Essence fioletowego, ale brokatowych na pewno nie, bo muszę wyglądać poważnie :)



Musicie koniecznie wypróbować te z Golden Rose! Mają niesamowity wybór kolorów, za równo brokatowych jak i metalicznych!

Powodzenia :)

Baj!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.