środa, 23 marca 2011

MUFE Mat Velvet + Foundation

Podkład Make Up For Ever Mat Velvet +.


Długo myślałam, czy cokolwiek pisać o tym podkładzie. W końcu zdecydowałam, że zrobię krótką recenzję.

Podkład ten zakupiłam prawie przypadkowo. We wrześniu (gdy skończyły się te piekielne upały!) postanowiłam kupić jakiś dobrze kryjący podkład, a że opinii w internecie na temat kryjących podkładów jest bardzo dużo, to nie mogłam się zdecydować. Rozmawiałam z panią w Sephorze, która doradziła mi właśnie podkład MUFE  i Estee Lauder DW. Dostałam 2 odlewki do wypróbowania w domu. 
Szczerze mówiąc żadnym nie byłam zachwycona, jednak ten z MUFE dawał takie super satynowe wykończenie, więc pomyślałam, że spróbuję. 

SDC13196
SDC13197

Mój odcień (najjaśniejszy): 20 
Cena: 199zł
Dostępny: Sephora


Plusy
  • Jest bardzo wydajny, niewielka ilość wystarczy, aby nałożyć go na całą twarz
  • przez 5 miesięcy zużyłam około połowę
  • ma miękkie opakowanie, także podczas upadku nie rozbije się
  • daje bardzo fajne satynowe wykończenie
  • jeśli dobrze rozetrzemy, daje naturalny efekt
  • według mnie pachnie różami 
  • delikatnie ciemnieje na twarzy (dla mnie plus, bo ten odcień jest troszeczkę za jasny) 
  • utrzymuje się około 6 godzin na mojej twarzy
Minusy
  • nie kryje aż tak dobrze, jak zapewniała pani w Sephorze
  • matuje bardzo delikatnie, nie widze różnicy między tym a Bourjois Healthy Mix
  • podkreśla suche skórki na czole
  • czasami jak się "zapowietrzy" to nagle z dziubka wylatuje mi ogromna ilość podkładu (nie wiem dlaczego tak się dzieje) 
  • cena
Nie wiem, czy kupię go ponownie. Bardzo podoba mi się efekt jaki daje na twarzy, jednak mam teraz Diosrkin Nude i to on jest moim numerem jeden wśród podkładów ;) 
Myślę też, że w tej cenie można znaleźć o wiele lepsze podkłady. 

SDC13201
SDC13202
SDC13205

Powodzenia, baj!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.