czwartek, 31 marca 2011

Lovely Crystal Strenght 128

Lakier Lovely 128 z serii Summer Collection 2010.

Ostatnio dużo postów z lakierami, ponieważ staram się zmieniać często kolory, aby wypróbować wszystkie jakie mam ;) Tego nigdy nie używałam i muszę powiedzie, że nie jestem z niego zadowolona. Ciężko się go nakłada, szybko gęstnieje na paznokciach i trzeba minimum 3 warstwy, żeby uzyskać ładny kolor.
Pomalowałam nim paznokcie 2 godziny temu, a już mi na jednym paznokciu się zdarł ;(

Szukam wiosennego fioletu, podobno h&m ma teraz bardzo ładny, muszę wypróbować!:)

SDC13271
SDC13279

4 komentarze:

  1. ja mam podobny kolor ale z Essence i jestem bardzo z niego zadowolona. Zajrzyj na mojego bloga, jest o nim notka. Pozdrawiam :)

    http://paznokcie-kamilkamilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie i naturalnie wygląda ten kolor na paznokciach. btw, mam taki sam telefon ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. taguję Cię :D
    http://prosteczynnosci.blogspot.com/2011/04/sunshine-award-w-srodku-nocy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wild Violet z Vinylmanii jest ładny :)
    Sprawdzałam wczoraj kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.