sobota, 2 kwietnia 2011

Catrice 240 Sold Out For Ever

Hei ;)

Catrice 240 Sold Out For Ever

Znów lakier. Wszelkie odcienie mięty królowały zeszłego lata. Ja nabyłam wtedy tylko ten lakier i od roku go nie używałam. Postanowiłam, że dziś taka ładna pogoda, że aż się chce szaleć... tylko gdyby nie ta nauka... ;P


Wiem, że paznokcie są niezdarnie pomalowane, ale to przez to, że od wakacji nie używałam tego lakieru i mi zgęstniał i jest bardzo ciężki w aplikacji. Później wyczyszczę skórki, bo dopiero paznokcie mi wyschły ;) 

2 warstwy, kolor ma w sobie błyszczące drobinki, co widać pod słońce.

Cena: 10zł 
Pojemność: 10ml
Gdzie: Drogerie Natura
SDC13287
SDC13293

3 komentarze:

  1. śliczny ten lakier, moge wiedzieć gdzie kupujesz te lakiery;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)

    Catrice, Bell, Essence - Natura
    Lovely, Wibo - Rossman

    Inglot i Vipera na ich stoiskach ;) Mam też Golden Rose, ale to jakieś osiedlowe sklepy zazwyczaj ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.