sobota, 30 kwietnia 2011

Sleek Paraguaya MakeUp

Hei :)

Nawet nie wiecie, jak bardzo jestem zadowolona z paletki Sleek Paraguaya.
Zakochałam się w tych różowych odcieniach i chyba będą ze mną na długo.
Niestety, zrobienie zdjęć moim aparatem makijażowi w takich kolorach graniczy z cudem :( Próbuję od kilku dni i dopiero teraz cokolwiek widać.
Makijaż robiłam rano, a jest już 20 ;) także nie jest pierwszej świeżości ;)

Moje ulubione połączenie kolorów.
SDC13816

Wewnętrzny kącik: Sandstone
Środek: delikatnie opruszony i roztarty Blush
Zewnętrzny: Cameo
i czasami na dolną powiekę daję: Bittersweet 


Mascara: Lancome Hypnose
Artdeco Eyeshadow Base (fenomenalna baza, mam tłuste powieki a na tej bazie cienie trzymają się cały dzień:))

SDC13818
SDC13817

Makijaż jest raczej delikatny, dobry na dzień itd. Nie wiem jak Wam spodoba się takie połączenie kolorów, ale ja już byłam chwalona przez wiele osób i muszę przyznać, że mi samej bardzo podoba się taki makijaż, pasuje do mnie idealnie ;))))


10 komentarzy:

  1. nie widzę za bardzo kolorów, ale ten róż w zewnętrznym V jest przeboski!

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor w wewnetrznym to taki blady roz/bez, ktory tylko rozjasnia powieke :) cały urok jest wlasnie w tym zewnetrznym ;_))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny makijaż i takie kolorki sądzę że idealnie Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie! Tak wiosennie i delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie mogę się doczekać aż w końcu przyjdzie moja paletka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj... kusisz coraz bardziej tą paletką. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuszę kuszę, a jej cena rośnie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne, nawet nie spodziewałam się, że różowy cień może tak ładnie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny kolorek różu!!!!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.