wtorek, 5 kwietnia 2011

Sunshine Award

Po blogach krąży sporo różnych tagów dzięki którym poznajemy blogerów :)
Zostałam otagowana przez Stri-Linga. Bardzo Ci dziękuję ;)



Mam stworzyć listę rzeczy, które czynią mnie szczęśliwą.

Na dzień dzisiejszy, mogę powiedzieć, że jest to głównie szczęście moich bliskich, jeśli wiem, że jest im dobrze, są szczęśliwi, zdrowi to i ja jestem szczęśliwa.

Reszta rzeczy jest typowa: muzyka i książki sprawiają, że czuję się lepiej, blogowanie, gotowanie, zakupy, czasami nawet i sprzątanie (bardziej efekt po!), wszystkie proste czynności codziennego życia, które sprawiają, że poprawia mi się humor ;)

+ widok mojego śpiącego psa;) ma już 3 lata a ja nadal się rozczulam jak na niego patrze ;)




Do udziału w tagu zapraszam wszystkie osoby, które jeszcze nie  miały okazji wziąć w nim udziału ;) 

2 komentarze:

  1. moja Mucha ma 9 lat a nie mogę przestać patrzeć jak zasypia i zaczyna pochrapywać :) uwielbiam to :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, dobrze, ze nie tylko ja tak mam :D ja potrafie co pol godziny wolac do mojego M: zobacz jak Fado lezy, zobacz jak Fado siedzi, spi, je, patrzy, biegnie, bawi sie :D:D:D On jest czasami tak uroczy i smieszny ;D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.