piątek, 22 kwietnia 2011

You belong to me? Yes.

Essence 53 You Belong To Me.


Taki kolor lakieru już długo siedział mi w głowie. Wczoraj, będąc w Naturze, sprawdzałam czy są jakieś nowe rzeczy z Essence, ale nadal nie ma nic, oprócz kilku lakierów. Wśród nich był właśnie ten, nr 53 You Belong To Me. 

SDC13620

Jego wielką zaletą jest kolor, który intensywnie królował rok temu, jednak ja dopiero teraz poszukuję miętowych lakierów.
Minusów jest, niestety, więcej. Koszmarnie rozprowadza się go po płytce paznokcia, szybko gęstnieje i nie dałam rady ładnie pomalować, co widać na zdjęciach. Nałożyłam 2 warstwy, starałam się, żeby były bardzo cienkie, jednak czuje, że mam grubą warstwę na paznokciu, która zaraz odpadnie;(
Być może muszę trochę poćwiczyć z tym lakierem, bo to mój pierwszy z tej serii, który używam. Mam jeszcze dwa, ale nie było okazji, żeby wypróbować.

SDC13626

9 komentarzy:

  1. kolorek ładnie wygląda :) ja mam lawendowy z tej samej serii i nie narzekam na jego konsystencję, więc może Tobie trafił się jakiś gorszy

    OdpowiedzUsuń
  2. na zdjęciu paznokcie prezentują się świetnie, nie widać że miałaś takie przejścia z ich pomalowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @kamilkamilka a jaki nr masz tego lawendowego? bo ja mam taki ciemniejszy fiolet nr 48 i chyba jutro nim pomaluję ;)

    @stri-linga muszę się nauczyc nim malowac, jak opanuje to bedzie super, bo kolor boski!

    @a. na prawej ręce jest gorzej, ale przezyje, nastepnym razem moze bedzie lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest prześliczny. Na pewno kupię, tuż po Świętach.

    OdpowiedzUsuń
  5. @Młoda ja dzisiaj go zmyłam i pomalowałam paznokcie innym i już za nim tęsknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przesliczny kolor ;)
    szkoda, że w Naturze w moim mieście nie mogę go dostać ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. @Młoda :)
    @Monicz dzięki :( szkoda, ze kazda natura jest inaczej zaopatrzona.

    @Daria's makeup ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.