czwartek, 14 kwietnia 2011

Stenders Kulka Musująca- Grejpfrutowa

Hei!:)

Moja torba z zakupami ze Stenders nadal leży zapełniona na biurku. Nie mam czasu, żeby wypróbować te wszystkie rzeczy do kąpieli. Jednak mój chłopak mi pomógł i sam użył jednej z kul  ;) Oczywiście jego spostrzeżenia zanotowałam i pragnę je Wam przedstawić.

Cytrusowa kulka musująca- Grejpfrutowa 
SDC13431
"Kulka musująca szczególnie polecana do kąpieli wczesnym rankiem lub późnym wieczorem. Cytrusowe olejki eteryczne poprawiają nastrój, tworzą miłą atmosferę i pomagają odzyskać zapał do pracy oraz wspomagają procesy metabolizmu komórek. Olej z pestek winogron wzbogaca skórę w kwasy tłuszczowe, witaminy i minerały, nadając jej brzoskwiniowy i zdrowy wygląd."

Skład: 

Sodium Bicarbonate, Citrus Acid, Vitis Oil, sól morska, olejki zapachowe i eteryczne (w stężeniu do 3%), susze roślinne (zmielony cynamon etc). 

Kulki sprzedawane są na wagę. W tym przypadku 99zł/1kg
Cena grejpfrutowej: 13,86zł 140g. 
SDC13436
  • kulkę spokojnie można użyć na 2 razy, jeśli ją przepołowimy
  • szybko się rozpuszcza
  • woda staje się pomarańczowa
  • ładny zapach (jak oranżada w proszku)
  • zostawia na skórze tłusty film
  • widać w wodzie olejki 
  • po kąpieli zapach utrzymuje się na skórze
  • nie robi piany


Ja ze swojej strony dodam, że łazienka cały wieczór pięknie pachniała :) 
Pamiętajcie, że są to spostrzeżenia mężczyzny:) 

*od soboty używam mydła miodowo mlecznego i o nim prawdopodobnie będzie następny post ze Stenders :) 

2 komentarze:

  1. Też pisałam o tych kulach :). Są cudowne :). A po bławatkowej ręcznik pachniał mi cały tydzień :). Na szczęście nie był tłusty.

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, pierwsza recenzja okiem mężczyzny, a jaka szczegółowa! :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.