poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Essence I love Berlin + niespodzianka

Essence I love Berlin 01 Love This City




Ten lakier kupiłam już dawno, jednak dopiero wczoraj postanowiłam go wypróbować, niestety, kolor mi się nie podoba, tzn. widzę, że nie pasuje do mnie, źle się w nim czuję.

Dlatego zrobię malutkie rozdanie, jeśli go chcecie, piszcie w komentarzach, za kilka dni wylosuję jedną osobę, która go otrzyma ;) 

SDC13447

*poszukajcie też innych swatchy tego lakieru, mi dzisiaj zdjęcia nie chciały wyjść :(
w rzeczywistości kolor jest bardziej taki fluo, nie wiem jak to nazwać taki żarówiasty(?) :D

7 komentarzy:

  1. och, ja bym go bardzo chciała! z tego co widziałam na zdjęciach u innych Dziewczyn, pasowałby mi. genialny na wiosnę :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chętnie go przygarnę :) kiedy limitowanka weszła do natur, ten kolor został wykupiony jako pierwszy, a tak chciałam go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OOO...a ja tak długo polowałam na ten lakier, ale mi się nie udało go znaleźć, poszedł jak świeże bułeczki:/
    Więc chętnie bym go przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie już go nie było, gdy chciałam kupić, więc chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na mojego bloga :)
    http://wspanialeslowa-kingakacperczyk.blogspot.com/
    jest konkurs :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.