czwartek, 28 kwietnia 2011

Inglot Haul - Brwi

Hei  :)

Wczoraj byłam w Inglocie w celu zakupienia jakiegoś zestawu do brwi... na cienie do oczu nie patrzyłam... po tych paletkach ze Sleeka mam bana do końca wakacji! ;-)
Pani doradziła mi jaki woski i cień wybrać do moich brwi, także super, bo stałabym tam z godzinę (mimo, że jest około 5 odcieni tylko;D).

Wosk do brwi nr 574
Cień do brwi nr 560

Ogólnie jest super... tylko... ja nie wiem czym to nakładać na brwi! Nie kupiłam pędzelka haha :)
Jeśli posiadacie takie "cuda" to napiszcie proszę, czym to nakładacie :D

SDC13806


Do tego dokupiłam grzebyk do brwi i rzęs :) Widziałam u kogoś na blogu, ale już nie pamiętam czyj to był :( Bardzo chciałam też taki mieć... kosztował 16 zł. Ma dość ostre i twarde ząbki, dlatego trzeba uważać! :)
SDC13808

9 komentarzy:

  1. Iwetto mówiła kiedyś o tym grzebyku ;) Ponoć super rozdziela rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też musze nabyc taki zestaw ;) Ale kurde nie umiem się do siebie przyzwyczaic w takich przyciemnionych brwiach.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten grzebyczek i jest super!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm nigdy nie stosowałam wosku do brwi, jestem ciekawa jaki jest efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. hm, a akiegokolwiek skośnego, małego pędzelka nie masz w zapasach? ;) tym da się fajnie rozprowadzić cień i wosk na brwiach.

    OdpowiedzUsuń
  6. @a. właśnie wczoraj zamówiłam pędzelki ;) bo nie miałam żadnego takiego pasującego małego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej :) ja też się czaję na ten zestaw do brwi i tą szczoteczkę, ale może wcześniej upoluję bell matowy chłodny brąz i będzie dobrze.
    lakier doszedł, dzięki! jest świetny. pochwalę się nim na pewno jak wrócę z majówki. no i próbki - w sam raz na wyjazd :D dzięki raz jeszcze!
    teraz boli mnie strasznie głowa a muszę się spakować. życie ;))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Grzebyk jest absolutnym must have, uwielbiam go od dnia zakupu. Ale ty chyba trochę przepłaciłaś, bo 16zł to on kosztuje w regularnej sprzedaży jeśli kupujesz tylko grzebyk, a przy jakimkolwiek innym zakupie kosztuje 8zł.

    OdpowiedzUsuń
  9. @Oliskova ja słyszałam, że o połowe tańszy jest, gdy się kupi całą paletkę pro 3 ;D także, wydaję mi się, że co inglot to inna zasada :-( oni, niestety, nie prowadzą takiej samej polityki w każdym salonie :[

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.