piątek, 15 kwietnia 2011

Różowo mi, czyli Bell Glam Wear 410

Lakier Bell Glam Wear 410. 

Koło serii Glam Wear zawsze przechodziłam obojętnie, bardziej skupiałam się na serii Fashion Colour, jednak ostatnio z tej drugiej zostało kilka ciemnych lakierów, a piętro niżej krzyczał do mnie piękny różowy lakierek "weź mnie!". No jak mogłam się mu nie oprzeć??

Wczoraj pomalowałam nim paznokcie- 2 warstwy, bardzo ładnie się trzyma, nic nie odpryskuje itd.
Lakier ma w sobie shimmer, który na pewno dodaje mu uroku :)

Cena: około 10zł
Gdzie: Drogerie Natura


SDC13504
SDC13519
SDC13511
SDC13547

5 komentarzy:

  1. Świetny kolorek, lubię takie róże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się kolorek i piesek również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli nie próbowałyście tej serii to zachęcamm, świetnie się nimi maluje, jakbym malowała olejkiem jakimś :D nie umiem tego opisać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. obawiam się, że jak jutro pójdę do natury po nowości essence i nie zastanę tego, czego pragnę to ten lakier do mnie też może krzyknąć coś w tym stylu ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w naturze właśnie też nie było nowości z Essence :( a właśnie po to tam poszłam :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.