poniedziałek, 2 maja 2011

Pędzle Kozłowski haul

Hei ;)

Dzisiaj pochwalę się moim ostatnim zakupem, czyli pędzlami firmy Kozłowski.

Zakup tych pędzli był totalnie spontaniczny. Chciałam kupić jakieś do nakładania cieni (ponieważ posiadałam tylko 2!)  i przypomniało mi się, że dawno temu oglądałam pędzle na stronie pedzle.com.pl
Pomyślałam, że spróbuję, może okażą się fajne? Pamiętam, że Nissiax83 kiedyś je chwaliła na yt.

Muszę przyznać, że obsługa sklepu jest na wysokim poziomie. Pędzle zamówiłam wieczorem w czwartek, w piątek po południu zapłaciłam, a dzisiaj mam już je u siebie :)
Możemy wybrać 2 formy wysyłki - kurierem, albo pocztą polską. Mnie, szczerze mówiąc, troszkę było szkoda kasy na kuriera (20zł) i napisałam, że chcę pocztą polską (9zł). Jak tylko zapłaciłam, wysłałam potwierdzenie przelewu na maila i pędzle zostały wysłane.

Nie wypowiem się jeszcze nad jakością tych pędzli, oraz tym jak sprawują się podczas malowania i mycia. O tym przekonamy się za tydzień lub dwa :)

SDC13829

4 komentarze:

  1. miłego użytkowania nowych zabawek! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, dziękuję :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. napisz jak się sprawdzają :D
    ile zapłaciłaś łącznie?
    miłego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na relacje co i jak :)
    zastanawiam sie wlasnie z jakiej firmy kupic nowe pedzle wiec twoja recenzja bedzie mi pomocna ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.