czwartek, 19 maja 2011

Just say Hello :)

Hei ;)

Dzisiejszy post traktujcie, proszę, z przymrużeniem oka. Przez ostatni tydzień byłam chora i cały ten czas spędziłam w łóżku z gorączką i nic nie dodawałam na bloga, nie mówiąc już o czytaniu innych :(
Wczoraj postanowiłam trochę zaszaleć, zwłaszcza, że już czuje się lepiej, a M. kupił mi lakier pękający z Vipery. 

Użyłam:

Lakier pękający Vipera - czarny nr 6   (kosztował 16zł) 
Essence- You Belong To Me
Catrice- 250 Pretty Pink

Zdjęcia świeżo po malowaniu, później wszystkie niedoskonałości usunęłam ;) 



SDC13983
SDC13985

Bardzo dziękuję za każdy komentarz ;-) 
Zapraszam na mojego TWITTERA :):):) 

11 komentarzy:

  1. Szybkiego powrotu do zdrowia:* Też bym chciała,żeby facet kupował mi różne kosmetyki (trafione) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @milve dziękuję, a M. wiedział, że chcę lakier pękający, tylko sam kolor wybrał :-D

    @kamilkamilka dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie jestem fanką pękających lakierów, więc efekt końcowy nie jest w moim guście. Za to spodobało mi się połączenie różu z niebieskim, zdecydowanie super!
    Co do choroby to współczuje ;( Mnie też coś bierze, mam nadzieję że zwalczę witaminą C ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba też się skuszę na jakiegoś pękacza ;) Fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Słońce :D

    Zostałaś przeze mnie wyróżniona :)

    http://iblackbeautybag.blogspot.com/2011/05/tag-top-10.html

    Zapraszam Ciebie do zabawy!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. super!
    U mnie do wygrania STYLOWE BUTKI,
    http://misscferreira.blogspot.com/
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś otagowana

    http://asq3108.blogspot.com/2011/05/top-10-award.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zostałaś oTAGowana :)
    http://innalajna.blogspot.com/2011/05/troche-o-yt.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten lakier z essence. Piękny kolor, niestety po trzech malowaniach potwornie zgęstniał. A jak u ciebie? Może to mój był pechowy;p
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te pękajace lakiery bardzo cieawie wygladaja na pazurkach oryginalnie. Ale jak to jest pozniej ze zmywaniem ich? latwo sie je zmywa? czy sa trudnosci? ja poki co uzywam do ciemnych kolorow zmywacza z donegala z proteinami jedwabiu i sie dobrze sprawdza,mysle ze z tym tez by sobie poradzil.http://www.donegal.com.pl/

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.