piątek, 27 maja 2011

[TAG] Top 10 Award

Zasady:

1. Podziękuj za przyznanie wyróżnienia.
2. Zamieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wklej u siebie logo wyróżnienia.
4. Przekaż nagrodę 10 bloggerkom.
5. Zamieść linki do tych blogów.
6. Powiadom o tym nominowane osoby.
7. Stwórz listę 10 ulubionych kosmetyków.

Bardzo dziękuję za wyróżnienie! :)
Wyróżniły mnie: Iwetto i Asq

Taguję wszystkie osoby, które jeszcze nie dodały notki. Nie jestem na bieżąco ostatnio z blogiem, ale widziałam wiele dziewczyn już robiących ten tag, także każdy kto nie zrobił, niech zrobi! :):)

Listę podzieliłam na 2 części.
1) pielęgnacja
2) makijaż


PIELĘGNACJA:
SDC14001

1. Mydło w płynie do twarzy Clinique - używam już 10 miesięcy i nie zmieniam na nic innego:)
2. Mleczko do ciała Biotherm - ładnie pachnie i bardzo szybko się wchłania, idealne na lato.
3. Bioderma Sensibio H2O - płyn micelarny.
4. Balsam do ust TISANE.
5. Perfumy Escada- Desire Me, jest to w 100% mój zapach.

MAKIJAŻ:
SDC14003

1. Mascara Lancome Hypnose (mam też Hypnose Drama, ale czekam aż zużyję zwykłą hypnose, którą mam już prawie 6 miesięcy).
2. Róż do policzków Inglot nr 82.
3. Podkład Dior Diorskin Nude kolor 010.
4. Baza pod cienie ARTDECO.
5. Paletka Sleek Paraguaya.

2 komentarze:

  1. OOO! Widzę dwa kosmetyki, które mnie zainteresowały: fluid i mleczko Biothermy :)
    Może jakaś mała recenzja ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad zrobieniem recenzji podkładu z Dior, jednak on na lato się nie nadaje, więc dodam może bliżej jesieni, zaś mleczko z Biotherm na pewno się pojawi!:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.