czwartek, 9 czerwca 2011

Ulubieńcy maja

Hei! :)

Postanowiłam dodać ulubieńców maja i początku czerwca :-P Takie moje ulubione kosmetyki na gorące dni, chociaż jeszcze nie na takie pełne lato...
Aktualnie nie mam czasu dodawać postów, studia robią swoje... jeszcze niecały miesiąc egzaminów i czekają mnie 2 tyg wakacji nad morzem!:-) Już się nie mogę doczekać!

Przez ostatnich kilka tygodni nie robiłam makijażu, praktycznie codziennie używałam tylko podkładu i tuszu, czasami nawet bez tuszu, także kolorówki raczej nie będzie.

SDC14028
1. Emulsja nawilżająca z OLAY. Używałam ją w zeszłe wakacje i w tym roku także do niej wracam. Nakładam zawsze rano, bardzo delikatna formuła, szybko się wchłania i pachnie jak olejek do opalania:)

2. Podkład Bourjois Healthy Mix nr 52, doskonały na lato, jeśli potrzebuje takiego delikatnego koloru, to mieszam go z emulsją z olay i jest świetny. Teraz muszę kupić o ton ciemniejszy, bo Vanila jest już za jasny :(

3. Peeling Cukrowy Czekoladowo Kokosowy, super zapach, konsystencja, opakowanie. Bardzo lubie to, że zostawia taką natłuszczoną skórę. Jest to już moje drugie opakowanie i na razie nie zamienię go na inny.

4. Perfumy Hugo Boss Orange, lekki, świeży zapach. Bardzo dobry na lato.

5. Lakier Inglot 947, w zeszłym miesiącu używałam go kilka razy na paznokciach u rąk jak również na paznokciach u stóp :)

6. Mascara Lancome Hypnose, mój ideał wśród tuszy do rzęs. Niezastąpiony!:)

7. Inglot wosk do brwi (zapomniałam otworzyć paletkę :D:D:D)

8. Pędzel Kozłowski EB 507 rozmiar 4, nakładam nim wosk :)

9. Biotherm Aquasource żel-krem, używam go na noc, super nawilża, lekka konsystencja. Nie lubię używać tłustych kremów, jak jest tak gorąco :)

9 komentarzy:

  1. Też bardzo lubię podkład Bourjois :) Jednak na lato będę chciała kupić jakiś minerał- może lepiej się sprawdzi niż tradycyjny podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokochałam ten kremik Biotherm, szkoda że jest taki drogi:( dziubię tą 15ml próbkę, żeby jak najdłużej go mieć. Jedyne co mnie drażni trochę to zapach, ale ogólnie reszta super:)
    http://www.good-for-you.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Emulsję Olay bardzo lubię, ale ta różowa wersja akurat mi nie przypasiła. Moim faworytem jest Complete Care :) A kremik Biotherm wygląda zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Same fajne produkty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. @DobraDusza Ja musze się zaopatrzyc w mineralny, ale w kamieniu z Catrice :) w zeszle wakacje byl przy mnie :P

    @GoodForYouDP rzeczywiscie, zapach jest dosc dziwny, nie lubie zapachow w kremach Biotherm :(

    @Iwetto ja mialam kupic jakas inna, ale tylko ta byla i jest juz ze mna drugi rok :)

    @Julia Natalia o tak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny odcień lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @pugsilove zrobię jego recenzję na pewno :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.