piątek, 17 czerwca 2011

Bourjois Healthy Mix Foundation - recenzja

Bourjois Healthy Mix Foundation - recenzja

Długo myślałam nad tym, czy napisać recenzję podkładu Bourjois Healthy Mix. Jednak, myślę, że warto podzielić się opinią o tym podkładzie.
Swój pierwszy podkład Bourjois Healthy Mix kupiłam przypadkowo.
Otóż nie mogłam znaleźć żadnego ciekawego podkładu i dostałam próbkę MUFE Mat Velvet + Byłam dość sceptycznie do niego nastawiona, ponieważ kosztował 199zł. Także po wyjściu z Sephory udałam się do Rossmana i wzięłam Healthy Mix. Słyszałam gdzieś, kiedyś o tym podkładzie i postanowiłam, że skoro i tak muszę jakiś wziąć, ponieważ już żadnego nie miałam, to niech będzie.

Wybrałam kolor nr 52, wtedy myślałam, że to najjaśniejszy odcień, jednak jest jeszcze nr 51 ;)
SDC14087
  • opakowanie duży + z wygodną pompką
  • widać ile produktu nam ubywa i kiedy może się skończyć
  • mój odcien nr 52 Vanilla był idealnie trafiony
  • dobrze się rozprowadza
  • delikatnie rozświetla twarz
  • równie delikatnie kryje
  • nakładam go pędzlem, a jak chce taki delikatny efekt, nakładam go jak krem do twarzy
  • bez problemu utrzymuje mi się cały dzień
  • używam go zawsze jak nie chcę robić sobie mocnego makijażu, potrzebuje wyrowniania koloru cery
  • bardzo dobrze sprawdził mi się zimą, mimo swojej delikatności
  • tak samo idealny na lato
  • ma dość specyficzny owocowy zapach


Ogólne wrażenie jest bardzo pozytywne. Dla mnie jest to najlepszy podkład z tej niższej półki cenowej. Często używam go zamiast Diora. Podoba mi się to jakie ma wykończenie i jak dobrze zgrywa się z moją cerą.
Kupiłam już drugie opakowanie, tylko w kolorze nr 53, ponieważ udało mi się troche przyciemnieć na twarzy ;-) będzie mi służył całe lato.

Cena: tutaj uwaga, bo różni się w zależności od sklepów. W rossmanie kosztuje 59.99, zaś ja kupiłam w Douglasie za 47-49zł.

9 komentarzy:

  1. ja mam teraz bio detox i zastanawiam się nad zmianą bo trochę mnie zaczyna denerwować. Healthy mix da radę na cerze tłustej ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem w stanie powiedzieć jak sprawuje się na cerze tłustej, ponieważ mam suchą ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę,ja już chodzę wokół niego wiele miesięcy.Widziałam,że osoby z tłustą cerą też go polecają,ale jakoś nie mogę się przekonac.Sama mam cerę mieszaną,która lubi się mocno świecic,więc mam wątpliwości,czy byłby dla mnie dobry ;/ Teraz bawię się kosmetykami mineralnymi,więc raczej trzymam się z daleka od wszelkich drogeryjnych podkładów,ale ten mnie nadal kusi...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja poprosiłam o próbkę przy okazji zakupów w Douglasie i już wiem, że jak wykończę podkłady i próbki które mam to się skuszę ;]
    mam cerę mieszaną i idealnie się sprawdził ;]

    i jak on pięknie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam cerę mieszaną i niestety po 2-3 godzinach zaczynam się świecić w strefie T :( Ale poza tym całkiem niezły produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o widzisz, a jakiś czas temu na blogu zadałam pytanie odnośnie letnich podkładów tej marki i otrzymałam tak różne odpowiedzi...mam cerę tłustą w strefie T i boję się ewentualnego błyszczenia...

    zapraszam do siebie! organizuję świetny konkurs z marką Bentley Organic

    OdpowiedzUsuń
  7. @milve zrób tak jak princetonxgirl - poproś o próbkę w douglasie, a jeśli nie masz dostępu, to chętnie Ci taką próbkę wyślę :)

    @princetonxgirl ja strasznie lubię go używać, bo jest taki delikatny i nie czuje jakbym miała podkład, mimo że twarz wygląda o wiele lepiej ;P zapach to zdecydowany plus!:)

    @DobraDusza to normalne, nie jest to podkład matujący, ale rozświetlający, polecam puder ELF complexion perfection, który utrwali makijaż i zmatowi cerę ;)

    @AgathaRueDeLaPrada nie mam pojęcia jak się sprawuje z cerą tłustą... jeśli chcesz uzyskać fajny efekt matu, to polecam wypróbowanie podkładu MUFE Mat Velvet +

    OdpowiedzUsuń
  8. absolutnie kocham ten podkład :P

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jeszcze nie miałam tego podkładu i mimo, iż ciągle chcę go wypróbować to jakoś zawsze wracam do moich ulubieńców. Może nadejdzie ten dzień, w którym w końcu go kupię! :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.