sobota, 18 czerwca 2011

Sephora Cremeuse Douche Body Wash & Gommage Corps Body Scrub

Sephora Cremeuse Douche Body Wash & Gommage Corps Body Scrub

Aktualnie trwa promocja w Sephorze- kup 2 produkty marki Sephora i trzeci wybierz gratis. Często korzystam z tej promocji, zwłaszcza kiedy kończy mi się maska do włosów. Jednak tym razem skusiłam się na żele pod prysznic i scrub do ciała. Żeli już kiedyś używałam, także wiedziałam czego się po nich spodziewać. Nie są to jakieś rewelacyjne produkty, ot takie zwykłe żele. Mają bardzo ładny zapach i duży ciekawy wybór. Szczególnym uczuciem darzę żel o zpachu miętowym. Taki też nabyłam, jako drugi wybrałam cytrynowy. Nigdy nie miałam cytrynowego żelu pod prysznic, ba, nigdy nie miałam kosmetyku o zapachu cytrynowym! To też byłam bardzo ciekawa jak będzie pachniał podczas kąpieli. (a pachnie bosko!)
SDC14119

Do tego wzięłam jeszcze scrub do ciała o zapachu pacific curacao. Jest to dość mocny, taki typowo męski zapach. Pachnie trochę męskim żelem pod prysznic, ale bardzo przyciąga mój nos ;) Co do konsystencji peelingu, jest ona żelowa, jednak nie jest bardzo lejąca. Nie oczekiwałam cudu od tego kosmetyku, nie spodziewałam się czegoś lepszego niż zwykły peeling z Joanny za 5 zł. I tu się myliłam. Peeling jest rewelacyjny! Nie potrzeba go dużo aby użyć na całe ciało, ma mnóstwo malutkich drobinek, które doskonale rozprowadzają się po ciele. Powstaje uczucie jakbyśmy tarły się piaskiem. Nigdy nie spotkałam się z tak szorstko- drobnym peelingiem. Pomimo mojej miłości do czekoladowo - kokosowego peelingu z Perfecty, zdecydowanie na lato wolę ten z Sephory. Kto lubi takie uczcucie tarcia piaskiem, takim bardzo drobniutkim peelingiem, to bardzo polecam.
SDC14121

Największym minusem tego produktu to jego cena- 39.90 za 150ml. Jest to zdecydowanie za wysoka cena za taką małą ilość produktu. Żele pod prysznic kosztują 29.90. Nie wiedziałam tego, zawsze myślałam, że są po 19.90. Pewnie dlatego, że nigdy nie kupowałam ich w regularnej sprzedaży, ponieważ często przy kasie można zobaczyć niektóre żele lub balsamy za 9zł.
Ja skorzystałam z tej promocji, więc zaoszczędziłam 29.90. Miętowy żel zabieram na wakacje, w zeszłym roku też go używałam i jego zapach przypomina mi tamten okres :)
Na koniec dodam, że nie kupię już za normalną cenę tych produktów... odkryłam żele z Rossmana, nazywają się chyba Original Source i mają dużo przepięknych zapachów- w tym miętowy!:)

Mam nadzieje, że uda mi się kupić ten scrub kiedyś za mniej niż 20zł :) Trzymajcie kciuki!:)

4 komentarze:

  1. Ja często omijam kosmetyki Sephory szerokim łukiem, a na peelingi do ciała z pewnością bym nie spojrzała nawet. Tym bardziej dzięki za cenną wskazówkę, że są warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  2. @majtkirambo scrub na pewno, tylko nie w regularnej cenie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. JA uwieeelbiam ta serie z zapachem guava passion, moj ulubiooony! Ale inne niestety mi nie podchodza ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę powąchać jak będę w Sephorze ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.