poniedziałek, 13 czerwca 2011

Sleek Mediterranean collection Monaco Eyeshadow Pallete

Sleek Mediterranean collection Monaco Eyeshadow Palette + swatch.

W ostatniej paletce Sleeka zakochałam się na zabój ;P Dlatego też postanowiłam kupić tę z nowej kolekcji - Mediterranean - Monaco. Ma piękne miętowe kolory, które urzekły mnie od pierwszego wejrzenia. Będą doskonałe na wakacje:)

Postanowiłam od razu dodać swatche :)

Paletkę kupiłam na allegro, u sprzedawcy, który ma też sklep - www.shoko.pl Kosztowała chyba 27,50zł.
To kolejna zaraz po Paraguaya, która ma nazwy kolorków i napis na paletce z której jest kolekcji :) Bardzo mi się to podoba.
SDC14063

SDC14070

Górny rząd, od lewej:
BAMBOO, AQUAMARINE, MIDNIGHT GARDEN, SUNSET, WASHED ASHORE, MAGENTA MADNESS.

bez lampy:
SDC14073

z lampą:
SDC14075

Dolny rząd, od lewej:
SUMMER BREEZE, SAND WALKER, KIWI ZEST, LOTUS FLOWER, HUMMING BIRD, MOORS TREASURE.

bez lampy:
SDC14077

z lampą:
SDC14084



19 komentarzy:

  1. Wow. Cuudna jest! Ty niedobra kobieto, miałam już nie kupować paletek Sleeka, a tak kusisz! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie nie moje kolory, ale widzę, że ty jesteś bardzo zadowolona z zakupu ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie stoję przed wyborem, ale chyba wybiorę wersję ugrzecznioną "oh so special" :) podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dzisiaj dostałam moją:) Cudna jest, na dniach potestuję:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna, ale nie moje kolory ;) Na pocieszenie przed chwilą zamówiłam sobie Oh So Special ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też myślałam o Oh So Special, ale mam już sunset i strom i w sumie podobne mają kolory ;) także czekam teraz na paletkę z kolorami nude :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja na moją czekam.. i na jeszcze inne dwie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam sie nad nią, bo bardzo lubię cienie Sleek, ale doszłam do wniosku że jednak te kolory się u mnie w większości nie sprawdzą. Będę cierpliwa i poczekam na wersję dla mnie ;) na razie mam tylko Storm i Bad Girl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam nadzieje ze paatal spelniobietnice i beda mieli roze z au naturel:D bo juz cieni kupowac nie mogeeeee:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sleek widzę, że zaszalał z tymi paletkami :) Na szczęście mnie to nie opętało :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolorki, ale zbieg okoliczności bo też zamówiłam u tego samego sprzedawcy tydzień temu i czekam na swoją paczuszkę!

    Zapraszam do mnie na nowego bloga kosmetycznego:)

    OdpowiedzUsuń
  12. @TheOleskaaa ja też czekam na róże ;-D

    @lady_maga ja u niego zamawiam zawsze i wybieram przesyłke kurierem- jest u mnie na drugi dzień :)

    @Iwetto ja mam ostatnio pociąg do takich dziwnych kolorów... zawsze byłam taka stonowana... :D

    OdpowiedzUsuń
  13. piekna jest ta paletka <3 chyba zaraz po Stormie najładniejsza z wszystkich dotychczasowych :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też zawszę kupuję sleeka u shoko i jestem mega zadowolona. Monaco to juz 5 paletka w mojej kolecji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. hej, otagowałam Cię do nagrody Top 10 Awards, jeśli jeszcze nie brałaś udziału to zapraszam do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki, ale już brałam udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. @Kathrin Jot
    Ja wcześniej (bodajże rok temu) zastanawiałam się właśnie nad Sunset i Storm, ale do końca nie mogłam się zdecydować, bo częściowo kolorystycznie mi jednak nie odpowiadały ;)
    Ta Oh So Special ma te kolory co mi się w tamtych podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie dziś ją dostałam, jestem oczarowana kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. też mam i mój ulubiony kolor to zdecydowanie ten pomarańcz
    dziś przyszła do mnie oh so special i jest naprawdę fajna do dziennego make upu

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.