piątek, 24 czerwca 2011

Lancome Hydration Discovery Kit

Lancome Hydration Discovery Kit

Hei :)

Dzisiaj bardzo krótka notka. Chciałabym Wam przedstawić Lancome Hydration Discovery Kit. Jest to zestaw 4 mini produktów firmy Lancome. W sam raz do przetestowania, zabrania na wakacje itd.

Ja swój zestaw zabieram nad morze, aby tam go wypróbować (na wszelki wypadek zabiorę też 100ml Biodermy, gdyby poszło coś nie tak...:P) na pewno dam znać jak się sprawował ten zestaw i czy jest godny polecenia.

Swoją drogą, myślę, że to fajne rozwiązanie takie małe zestawy. Często boimy się kupić pełnowymiarowy produkt, który sporo kosztuje, a tutaj możemy wypróbować kilka kosmetyków za 59zł.

Zestawy można kupić w Douglasie.
lancome-hydration kit
W skład zestawu wchodzą(od lewej):

1. GLATEIS DOUCEUR - mleczko do demakijażu 50ml.
2. TONIQUE DOUCEUR- bezalkoholowy, nawilżający tonik z wyciągami roślinnymi 50ml.1.
3. HYDRA ZEN NEUROCALM- krem na dzień o działaniu nawilżającym łagodzącym i antystresowym 15ml.
4. BAUME CORPS- balsam do ciała o działaniu nawilżającym oraz ochronnym 40ml.

6 komentarzy:

  1. Nie kuś mnie, nooo! ;) Lubię takie miniatury, bo póki co nie stać mnie na pełno-wymiarówki...
    Jeszcze Biotherm ma teraz mini zestawy - 3 produkty za 29 zł...

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa;) o miniaturach Biotherm dzisiaj czytałam na facebooku :p ale nie!! nie kupię :-D mam bana, tzn. chyba mam... mam do następnych zakupów:D:D::D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja intensywnie zastanawiam się nad miniaturami z Biotherm... Idealnie by pasowały do moich dwóch mini kremików, które udało mi się wygrać ;)
    Jak byłam na wycieczce w Toruniu w połowie maja, to już wtedy widziałam tam te zestawy, ale jakoś się powstrzymałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o, ta cena nawet nie jest taka wygórowana jak za kosmetyki wysokopółkowe :) rzeczywiście można spokojnie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moge na to patrzeć XD Mimo wszystko czekam na opinię ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. @SenioritaMartita- ja tez wygrałam 2 mini kremy ;) jeden wykanczam juz, ale ostatnio przestalam go uzywac, zapach mnie drazni :(

    @a. no własnie, cena jest taka, ze az zal nie wziac;P

    @Iwetoo hehehe ;) zabiore ze soba na wakacje, miejmy nadzieje, ze spisza sie dobrze;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.