środa, 4 maja 2011

My Secret 142 Raspberry

Lakier My Secret 142 Raspberry.

Skusiłam się... no po prostu musiałam wypróbować "pachnący lakier". W dodatku My Secret oferuję bardzo fajne kolory i nie wiedziałam, który wybrać :( Zdecydowałam na taki soczysty malinowo- arbuzowy kolor.
Lakier łatwo się nakłada, ja dałam 2 warstwy.

Czy pachnie?
Oczywiście, że tak!!:) Już podczas malowania unosił się zapach tutti frutti, a po wyschnięciu siedziałam jak głupia i wąchałam ręce... Na drugi dzień lakier nadal pachnie :)
Kosztował chyba 6,49zl. 
SDC13842
SDC13844

W innym świetle:
SDC13835

18 komentarzy:

  1. Ja mam ten w kolorze tuttifrutii teraz na paznokciach :) malinowego też próbowałam i pachnie cudnie :) fajny bajer ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że na blogu nie można też zapachu pokazać ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tylko go spotkam to na pewno kupię, bo wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @KiziaMizia właśnie nie mogłam się zdecydować czy tuttifrutti czy raspberry, ale ten drugi wydawał mi się bardziej soczysty ;)

    @Panna Migotka ojj bardzo szkoda!:) może w przyszłości coś takiego powstanie :D

    @kamilkamilka warto nawet wypróbować, taki bajer za małe pieniądze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w drogierii maznelam nim paznokiec, i sprawdzic czy rzeczywiscie pachnie;o ! ii nie moglam przestac wachac.

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałam go dzisiaj kupić ale półka była wyczyszczona :((

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę się doczekać kiedy się nim pomaluję

    OdpowiedzUsuń
  8. @katarzyynka ja dzisiaj kupiłam jeszcze jeden ;-D

    @princetonxgirl oo, a u mnie dzisiaj były praktycznie wszystkie

    @strī-linga jak Ci się zapach spodoba, to nie będziesz mogła przestać wąchać ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, skoro on pachnie nawet po wyschnięciu to chyba muszę sobie nabyć tą bajerę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny kolor :D
    Buziaki i ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  11. też go mam, moj faworyt z tej serii <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyróżniam Cie ;)
    http://milve87.blogspot.com/2011/05/sunshine-award.html

    OdpowiedzUsuń
  13. http://pysiapatrysia.blogspot.com/2011/05/rozdanie-2-zaproszenie-na-makijaz.html

    zapraszam do mnie na rozdanie! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. http://pysiapatrysia.blogspot.com/2011/05/rozdanie-2-zaproszenie-na-makijaz.html

    zapraszam do mnie na rozdanie! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten kolorek :) Bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a gdzie można taki kupić?;>

    OdpowiedzUsuń
  17. To była seria limitowana w Naturze, już ich raczej nie ma :(

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.