sobota, 3 września 2011

China Glaze - Mummy May I

Lakier China Glaze Mummy May I

Hei :)

Kolejny lakier, który kupiłam na AlphaNailStylist :) Jak już mówiłam przesyłka jest wysyłana praktycznie tego samego dnia, kiedy płacimy :) Dodatkowo do każdego zamówienia dodawane są jakieś gratisy. Ja dostałam ozdoby do paznokci ;)

W poniedziałek dotarł do mnie między innymi lakier Mummy May I. Nigdy jeszcze nie miałam takiego lakieru, z drobinkami w jednym kolorze. Zazwyczaj był to brokat mieniący się na różne kolory, ale ten taki nie jest. Jest to bardzo ciemny fiolet z jaśniejszymi, też fioletowymi drobinkami.

Tutaj potrzebne były już 2 warstwy. Przy 1 wyglądało to masakrczynie, bałam się, że będą potrzebne aż 3 ;P

*paznokcie pomalowałam nim 3 dni temu. Dopiero dzisiaj udało mi się zrobić zdjęcia, więc możecie zobaczyć jak wygląda po tylu dniach :)

SDC14948
SDC14952
SDC14945

+Bonus:
Kto z Wam odpisuje na komentarze i twittuje:
SDC14929

A potem ze zmęczenia śpi pół dnia:

SDC14931

Udanego weekendu!:) Mniei udało się wczoraj wygrać bilety na Sabatona, więc dzisiaj idę na koncert!:)

17 komentarzy:

  1. Nie lubię ciemnych kolorów, ale ten jest jekiś fajny ;)
    Fajny piesek :3

    OdpowiedzUsuń
  2. @splątane słuchawki to mój drugi tak ciemny lakier :) Wcześniej nie używałam, bo też nie lubiłam :P Ale chyba się przekonam do takich paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. moje china glaze sie ścierają po 2-3 godzinach na końcówkach, na drugi/trzeci dzień już brzydko wyglądają :/

    OdpowiedzUsuń
  4. @Chanel dzięki ;)

    @Karola u mnie się długo trzyma :) Ale pamiętajmy, że to nie tylko lakier na to wpływa, ale też płytka paznokcia, albo to co robimy po pomalowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek ciekawy ;p Szkoda tylko, że do kupienia w necie :( Jak kupuję kosmetyki z netu, to tylko raz się skusiłam, żeby na allegro ;p Zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny lakier, uwielbiam fiolety. Niestety China Glaze to trochę nie moja półka cenowa, preferuję lakiery tańsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. @AsKier Ja wolę ze sklepów internetowych, niż z allegro :)

    @Ev faktycznie cena trochę odstrasza, ale lakiery mają piękne kolory i to mi się podoba :) A testowałam już z różnych półek cenowych

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolor, a piesek słodziutki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ciemniaki z brokatem :D Więc kolorek bardzo ładny :D
    Słodki piesio , rozwaliła mnie ta brokatowa frota XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Sympatyczna psinka:) Lakier na wieczór idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. @Kasia dziękuję :)

    @Iwetto brokatowa frotka rządzi :D Kiedyś dostałam w gratisie do zakupów i postanowiłam mu związać nią włosy :P Oczywiście tylko do zdjęć, bo potem ją zrzucił :P Teraz nosi spinke, bo ma już za dlugie :D

    @Kokosowa dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. hehehe moj pies tez sie wciska przed komputer

    OdpowiedzUsuń
  13. super lakier, chociaż ja patrzę na drobinki u już wyobrażam sobie tragiczne zmywanie :) jestem leniwcem i wszystko robię po najniższej linii oporu :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.