piątek, 15 listopada 2013

NYX Jumbo Eye Pencil - Milk Lait & Yogurt

NYX Jumbo Eye Pencil - Milk Lait & Yogurt


Pamiętam jak kredki NYX robiły szał na kanałach urodowych. Każda dziewczyna musiała mieć białą kredkę, zamawianą ze Stanów. Tania, idealna jako baza pod cienie, niedostępna w Polsce.
Potem szał na kredki minął, jak to zwykle bywa na youtube. Firma zaczęła sprzedawać swoje produkty w Polsce, a mnie do nich nie ciągnęło.
Aż skończyła się moja baza z artdeco. Odkryłam, że jest całe stoisko NYX w Douglasie koło mojego domu.
Wybrałam 2 kredki, Milk Lait - właśnie jako bazę pod cienie i Yogurt - do podbijania cieni, ale też używam jej samej, roztartej na całej powiece.
Obie są genialne, kremowe, miękkie, trzymają się cały dzień. Jestem pewna, że wrócę po więcej.
Cena: 19,90 zł.
Waga: 5g






5 komentarzy:

  1. Niestety nie podzielam zachwytu bo mi spływają z oczu :P taka już moja uroda Y_Y Ale pigmentację mają nieziemską.

    OdpowiedzUsuń
  2. od dawna myślę o tym żeby je miec ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba ja je odkryłam koło Twojego domu Misiaczku ^^ :**
    Lubię Twoje zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. mam te same kredki, u mnie nieco się zbierają z załamaniu powieki.

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolory maja niestety nie sa trwale :(

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.