poniedziałek, 21 października 2013

MAC - Well Dressed Powder Blush

MAC - Well Dressed Powder Blush

Róż, który kusił mnie już od dawna.
Róż, który na wielu osobach wygląda po prostu pięknie.
Mogłabym napisać, że jest uniwersalny, a może... wyjątkowy?


Kolor jest delikatny, nie robi smug i plam, dobrze się rozciera. Ma w sobie błyszczące drobinki, nie jest to zbyt mocne rozświetlenie, ale do tego koloru pasuje idealnie.
Cena 96zł / 6g.

Oczywiście jak zwykle w przypadku produktów MAC, minusem jest opakowanie. Szybka w pudełku już tak dziwnie lata. Mam nadzieje, że jednak nie wyleci.






6 komentarzy:

  1. Piękny kolor :) Nie miałam jeszcze nic z MAC ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusisz tym różem ;) Mam ich pod dostatkiem, ale i tak muszę go zmacać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo używałam 82 z Inglota, jeszcze od Ciebie :D
      Zmacaj zmacaj, ja nie mogłam się nadziwić, że on na tylu karnacjach wygląda tak ładnie.

      Usuń
  3. śliczny ma kolorek <3 taki świeży

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.