poniedziałek, 14 października 2013

MAC Mineralize Skinfinish Nautral

MAC Mineralize Skinfinish Nautral - Light
prasowany puder mineralny


Puder mam od lipca, używam go praktycznie do wykończenia każdego makijażu... i chyba jeszcze długo będę używać bo jest bardzo wydajny. Odcień Light jest bardzo jasny, na zdjęciach może być tego nie widać, ale światło w pokoju jest tragiczne i ciężko było mi złapać kolor.



plusy

  • jasny odcień bez pomarańczowych tonów
  • wydajny (używam już czwarty miesiąc i nie widzę dużego zużycia)
  • delikatny, idealny na lato
  • nie ma zapachu
  • krycie ma średnie (co latem mi nie przeszkadzało) 
  • satynowe wykończenie 
minusy
  • bardzo się kruszy, trzeba uważać, żeby nie rozsypywać i nie marnować produktu
  • na mojej twarzy utrzymuje się kilka godzin
  • opakowanie (jak wszystkie firmy mac) bardzo łatwo się brudzi i nie jest zbyt trwałe
  • cena (około 120 zł) chociaż tutaj długo się zastanawiałam, bo jednak jest wydajny... 















2 komentarze:

  1. Słyszałam o jego wydajności :) Na jego temat nie mogę się wypowiedzieć, bo nie używałam. Miałam natomiast Select Sheer i był spoko, ale nie jakiś wybitny żebym miała go kupić ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam wielu pudrów nie mam ale ten moze byc fajny. Love Cie <3

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.