sobota, 19 października 2013

L'biotica regenerujący krem do rzęs - początek

L'biotica regenerujący krem do rzęs - początek


Stało się. Zaczynam stosowanie tego kremu. Kupiłam go całkiem przypadkowo w Super Pharm, kiedy była promocja 1+1.
Jeden zostawiam dla siebie, drugi wysyłam mamie. Obie mamy krótkie i proste rzęsy.

Krem kosztował około 14 zł /10 ml.
Użyłam go 2 razy.
Jedyne co mi przeszkadza to nakładanie kremu palcami. Fajniej jakby miał szczoteczkę albo chociaż jakiś aplikator, żeby nie dotykać palcami kremu.










Wstawiam zdjęcia przed.
Będę go stosować przez miesiąc, zobaczymy za 2 tygodnie czy coś z moimi rzęsami się podziało magicznego.






3 komentarze:

  1. jestem ciekawa efektu ;))))


    // Klikniesz na moim blogu w baner sheinside? Bardzo mi zależy <3
    nierealniie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na opisanie efektów:) ciekawe, czy zadziała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.