wtorek, 26 października 2010

Zakochałam się w nowej kolekcji lakierów China Glaze...

Hei!:)

Dzisiaj będzie krótka notka odnośnie lakierów do paznokci.
Jestem zmuszona do uzupełnienia, ba STWORZENIA! mojej zimowej kolekcji. Wszelkie lakiery jakie posiadam to kolorowe, pastelowe wakacyjne kolory. Brakuje mi takich zimowych, świątecznych, zwłaszcza jak zobaczyłam u Oleski jej kolekcje z China Glaze.... uhh!

Też chcę takie świąteczne- bombaśne kolory!!! :)

U Oleski można wygrać kilka takich lakierów, także zapraszam do udziału :)
Konkurs u Oleski

Dziewczyny na twitterze odkryły bloga ze swatchami lakierów China Glaze (jupi!), możecie zobaczyć jak cudnie wyglądają niektóre kolory TUTAJ

Mnie najbardziej podobają się: Mommy Kissing Santa, Mrs Claus, Party Hearty, Mistletoe Kisses, Jolly Holly, Cheers To You, Frosty.
No ja nie wiem co mi jest, ale te brokatowe są zabójcze ;P

Powodzenia!

Btw. Jak już kupię jakieś zimowe kolory, to pokaże fotki ^^'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.