piątek, 22 października 2010

TAG MUZYCZNY

Zostałam tagowana muzycznie przez Iwetto .
Długo zastanawiałam się jakie utwory wybrać, ponieważ 10 piosenek to prawie, że nic. 10 piosenek przesłuchamy średnio w 40 min. Tak więc muszę wypisać 40 moich ulubionych minut.
Będą to piosenki z ostatniego roku, bo mój gust zmienia się wraz z wiekiem.
I kolejność nie ma tu znaczenia, jest przypadkowa.

1. WWO - Sen
2. Pezet/Noon - Nie jestem dawno
3. Płomień 81 - Kolejny raz
4. OSTR - Komix
5. Sokół/Pono - Angela (Gdybym wiedział, że istniejesz)
6. Ten Typ Mes - Giń, Kochanie!
7. WWO - Damy radę
8. Pezet/Małolat - Koka
9. Małolat/Ajron - W weekendy żyjąc
10. Pezet - Noc i dzień

Każda płyta na której znajdują się te kawałki jest rewelacyjna : -)
Ciężko mi było wybrać 10...

Taguję wszystkie osoby, które jeszcze nie robiły tego tagu, chociaż sądzę, że każdy już zrobił, tylko ja tak zawsze na końcu się zbieram :P

powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.