niedziela, 16 stycznia 2011

My favourite nail polish- Lovely Crystal Strenght 170

Hei;)

Dzisiaj przedstawiam wam mój ulubiony lakier z Lovely. Jest to nr 170 z serii summer collection.
Uwielbiam różowe lakiery a zwłaszcza ten, bo to nie jest taki typowy róż. Nie umiem określić jaki to kolor (nie jestem w tym dobra!) :(
Lakierów z tej serii mam 8 i wszystkie bardzo lubię ;)

Hi!
Today I'm gonna show you my favourite Lovely nail polish. It's number 170 from summer collection. I love pink polishes, especially this one, because it's not typically pink. I can't define what color it is (I'm not good at this) :(
I have 8 polishes from this collection and I like each one very much ;)

SDC12458

SDC12483

SDC12474

I hope you like that,
good luck!: )

Kathrin

6 komentarzy:

  1. A jak z trwałością? Ja nie mam żadnego z tej serii :) Kolorek ciekawy, czasem je oglądam, ale nie mogę nic wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem pewna jak z trwaloscia, u mnie kazdy lakier jest na paznokciach maksymalnie 2 dni, bo szybko zdzieram, niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm, czy mi sie zdaje czy kolor na paznokciach rzeczywiscie rozni sie od tego w buteleczce ?

    tez w nich grzebalam, ale u nas w drogerii same jakies badziewne kolory byly :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, w buteleczce jest jasniejszy i bardziej "pastelowy"? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny kolor!!! chyba sama się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi sie, ze pasuje do Ciebie idealnie :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.