poniedziałek, 17 stycznia 2011

Rolly Lip Smacker Coca Cola- RECENZJA

Hej ;)
Recenzji Lip Smackerów w internecie jest bardzo dużo, jednak nie zniechęciło mnie to do napisania o moim ulubionym, który ja sama określam jako Liquid Luck (płynne szczęście) :D

Jeśli ktoś lubi smak Coca Coli to ten Smacker jest dla niego!:) Ja zdecydowałam rok temu, że przestaję pić Coca Colę, jednak wciąż brakowało mi jej smaku. Wtedy w Super Pharmie dojrzałam ten błyszczyk i pomyślałam, że muszę spróbować!: )

SDC12489


  • bardzo wytrzymałe opakowanie
  • napisy się nie zdzierają (tak jak w przypadku smackersów w sztyfcie ;(
  • wydajny
  • płynna konsystencja
  • ślicznie pachnie
  • i tak samo dobrze smakuje
  • koszt 8-10zł
  • bezbarwny
  • nadaje połysk na ustach
  • nie wiem ile się utrzymuje, bo szybko go zjadam :(


SDC12486
SDC12494

5 komentarzy:

  1. jeszcze nie mialam ani jednego smackera w fotmie nie-sztyftu :( ale za to musze sie pochwalic ze dzisiaj dostalam sztyft o zapachu i smaku coca coli waniliowej od kolezanki ktora wrocila z USA :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Waniliową w sztyfcie juz wykonczylam, teraz muszę dorwac wisniowa :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja z innej beczki :) Możesz napisać jaki masz lakier na paznokciach? Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, post wczesniej pisałam o nim! :) jest to lovely 170 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam mniam! Lubie cole! Wczoraj nawet gapiłam sie na smakery w Sfarmie, ale mam tyle mazideł pielegnacyjnych do ust, ze grzech zeby sie zmarnowały (bo to oczywist,że przy takim smakołyku pójdą w odstawkę ;P )
    Cola to zło! W płynnej postaci! Dziury w zebach mam dzieki niej ;P
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.