piątek, 21 stycznia 2011

Wymianka z Senną ;)

Hei!:)


Moja wymianka z Karoliną była bardzo udana! :) Wczoraj po powrocie z uczelni zajrzałam do skrzynki, a tam pusto!:( Tak więc wiedziałam, że paczki na pewno w tym dniu nie będzie. Zmęczona egzaminem położyłam się spać i nagle... obudził mnie domofon! (była 18:10).. otworzyłam a tam pan z paczkami! :D Cała zaspana odebrałam je i zapytałam "gdzie mam się podpiąć?" a pan "co?" a ja "no podpiąć!" :D haha, masakra! Tak właśnie jest jak się wybudzę ze snu, zachowuje się jak pijani ludzie ;) Pan w końcu zrozumiał, że chodzi mi o to- gdzie mam się podpisać :D

Otwierałam z prędkością światła.... oczywiście tak jak Karolina obiecała... wszystko było zawinięte w oddzielną folię bąbelkową i dobrze zaklejone:P Ale udało mi się!:)

Oto zawartość:
SDC12574
  • Kosmetyczka na pędzle Benefit
SDC12575

Od góry:
  • Golden rose 180
  • Sleek tinted lip conditioner Electro Peach
  • Sleek tinted lip conditioner Perfect Plum (oba ślicznie pachną!) 
  • Lakier Joko wrzosowy ;) 
  • Vipera Jumpy 128 (żarówiasty róż)
  • Vipera Jumpy 139
  • Vipera Jumpy 126 (keczupowy:D) 
  • Golden Rose 109
  • Rimmel Airy Fairy 
SDC12581

Wszystko mi się bardzooo podoba! I dziś nie wiem na jaki kolor pomalować paznokcie, chciałabym na wszystkie;))

Dziękuję  bardzoo;*


1 komentarz:

  1. Śliczne prezenciki :)
    Zapraszam na loterię kosmetyczną na moim blogu: niesamowity-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.