sobota, 5 lutego 2011

Essence I love Berlin Haul

Hei!:)

Dodaję zdjęcia moich zakupów z limitowanej serii Essence I Love Berlin. Jeszcze ani jednej rzeczy nie użyłam, także nie mogę się o tych produktach wypowiedzieć.
Próbowałam robić swatche cieni, ale są bardzo kiepsko napigmentowane, niestety :( Cen również nie pamiętam, ale wszystko mieści się w granicach 10 zł ;)

SDC12641

  • Paletka cieni 01 Style Victim
SDC12642

z lampą:

SDC12611

SDC12633

  • Lakier 05 Berlin Story (czarny)
  • Lakier 01 Love This City
SDC12638

  • Lakier do zdobień 01 Berlin Story (czarny) - w mojej naturze nie było drugiego koloru :(


I to wszystko :) Polowałam też na żelowe poduszeczki pod oczy, ale niestety, nie było ich. Niedługo będę testować lakiery i spróbuję wykonać coś tymi cieniami ;) Przede mną jeszcze 2 egzaminy, a potem tydzień wolnego, także nadrobię czytanie innych blogów i pisanie postów ;) 

Powodzenia! :)

Kathrin

8 komentarzy:

  1. Ja też jeszcze nie malowałam się swoją paletką, ale podobno cienie wcale nie są tak słabo napigmetnowane ;) Tylko wierzchnia warstwa taki efekt daje, pod nią cienie są całkiem całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo! To musze to wybadać ;P bo faktycznie ta wierzchnia warstwa dosc slaba ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez kupiłam lakiery słabe są bo maks 2 dni sie trzymaja z top coat, no ale klory śliczne dla nich wart było.
    zapraszam do mnie na bloga
    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. po pierwszym pomalowaniu pazurków tym różowym lakierem byłam na maksa rozczarowana. nie dość, że kolor jakiś taki żarówiasty (co kto lubi, ale ja różowej żarówy nie cierpię :() to jeszcze mimo użycia top coatu wysuszającego lakier nie wyschnął!! i się zdarł przy pierwszym uderzeniu o coś po 2h... ;/ może to wina tego, że jako bazy używam Nail Teka. Dam mu jeszcze jedną szansę, ale na razie jest spisany na straty u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne te lakiery, chyba czas zapuścić pazurki ;D.

    OdpowiedzUsuń
  6. tak Ci zazdorszcze tej paletki ... u mnie nie ma natury ;(

    zaprasszam na wymianke :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na cienie sie nie skusilam ale liner i lakier tak:D

    Hmmm...czemu wczesniej tutaj nie trafilam;)))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. NIestety nie załapałam się na tę paletkę ;(, a tak uwielbiam Berlin. ;) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.