poniedziałek, 7 lutego 2011

Ziaja Termo wyszczuplanie- żel chłodzący

Hei! :)

Kilka miesięcy temu wygrałam 2 balsamy z Ziaji, za aktywność na ich tablicy na fb.
Postanowiłam, że nadszedł czas, żeby jeden zużyć (bo drugi oddałam mamie :D)

SDC12182

Tak mniej więcej wyglądała zawartość paczki od Ziaji ;)
Postaram się stosować ten żel chłodzący systematycznie  i według wskazań producenta :) Myślę, że takie jedno opakowanie spokojnie starczy mi na miesiąc.
Cena tego żelu to około 17zł.

Życzcie mi powodzenia! :D

Opis producenta:

rebuild
termo wyszczuplanie żel chłodzący


najlepsze efekty uzyskuje się stosując preparat:
- po ćwiczeniach: fitness, aerobic
- po gruboziarnistym peelingu
DZIAŁANIE
Zapobiega gromadzeniu się substancji lipidowych.
Aktywuje spalanie tkanki tłuszczowej.
Wzmacnia i poprawia strukturę skóry.
Zapewnia orzeźwiające uczucie chłodu.
SPOSÓB UŻYCIA
Żel intensywnie wmasować w skórę rozpoczynając od łydek w kierunku bioder. Najlepsze efekty uzyskuje się stosując produkt systematycznie każdego dnia.
 

Substancje aktywne

Opakowanie
270 ml


6 komentarzy:

  1. Zatem życzę powodzenia :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, dziękuję:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też mam ten balsam, używajmy razem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ziaję.

    Zapraszam na rozdanie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hey ;* zapraszam do mnie na wymianke ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja obecnie używam serum wyszczuplającego z Eveline i pachnie jak świeże jabłuszko:) Super się wchłania:) A z ziajii jakos nic nie mam:)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    fajny blog

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.