czwartek, 20 października 2011

Eveline - Emulsja do demakijażu i Liftingujący roll-on pod oczy.

Hei ;)

Eveline- Delikatna emulsja do demakijażu.
Do każdego typu cery, również wrażliwej.
Produkt 3 w 1- Mleczko, tonik i płyn do demakijażu.

Zawiera kwas hialuronowy, roślinne komórki macierzyste, witaminę E, alantoinę, olej z avocado.
SDC15018
Jest to typowa emulsja do makijażu. Ma dość przyjemny zapach, konsystencja jest gęsta i jednocześnie bardzo delikatna. Zmywałam makijaż całej twarzy z wyjątkiem oczu, ponieważ te są bardzo wrażliwe i często dostaję uczulenia, więc ostatnio nawet ich nie maluje :-(
Z makijażem radzi sobie w miarę dobrze. Pozostawia skórę czystą i odświeżoną. Bałam się, że będzie mnie podrażniał i sprawiał uczucie ściągnięcia (przez kwas hialuronowy), ale myliłam się :-) Nic takiego się nie stało, także jestem bardzo zadowolona.

Opakowanie jest bardzo wygodne i higieniczne. Uwielbiam ostatnio produkty z pompką. Pielęgnacja staje się o wiele łatwiejsza!:)


Eveline- Liftingujący roll-on pod oczy z efektem chłodzącym.

Perfekcyjne wypełnianie zmarszczek, intensywne nawilżanie 24h. Redukcja cieni i obrzęków.
SDC15022
Jest to mój ulubieniec jeśli chodzi o kremy i roll-on'y pod oczy :) Dla chłodzącego efektu najlepiej trzymać go w lodówce. Jest bardzo przyjemny w użyciu, odświeża okolice pod oczami i sprawia, że skóra staję się bardziej jędrna i napięta.
Roll on ma delikatny i mało wyczuwalny zapach. Dobrze się go aplikuje.

Jest to kolejny roll-on od Eveline, który mnie tak miło zaskoczył, o poprzednim pisałam tutaj.
Taka forma pielęgnacji bardzo mi odpowiada- szybka i higieniczna :)
Opakowanie zawiera 15ml produktu.

Kosmetyki Eveline z kwasem biohialuronowym bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Na początku bałam się, że przez kwas moja skóra będzie podrażniona i czerwona, jednak okazało się, że jest zupełnie inaczej. Kosmetyki są bardzo delikatne, przyjemnie pachną i dobrze sprawdzają się na mojej skórze.

*Pamiętajmy, że produkty Eveline nie są testowane na zwierzętach!

**Jest tak ciemno rano, że ciężko zrobić mi ładne zdjęcia :-(

4 komentarze:

  1. Gdzie można kupić ten roll-on? Nie rzucił mi się nigdy w oczy, a chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aż i ja sie zainteresuje tym roll-on:)

    OdpowiedzUsuń
  3. MiLi Pewnie pojawi się w Rossmanie/Naturze ;)

    Leal251 fajny gadżet :) Fajnie chłodzi i odświeża :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka jest cena tego roll-onu?

    pozdrawiam i zapraszam do mnie (:

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.