wtorek, 18 października 2011

Jesienni ulubieńcy :)

Hei :)

Robi się coraz zimniej i zimniej... Nie ukrywam, że zawsze czekam na taką pogodę, bo uwielbiam jesienno - zimowe zapachy... i smak grzanego wina :)

Pokażę Wam kilka ulubieńców kosmetycznych (i nie tylko) tej pory roku.

1. Olejek do kąpieli i pod prysznic Bielenda. Mandarynka i drzewo sandałowe.
Leżał w szafce całe wakacje, teraz nadaje się idealnie pod prysznic :) Ma taki aromatyczny zapach.
SDC15011

2. Avon Sleeptherapy - mgiełka do pościeli ułatwiająca zasypianie. Produkt, który pamiętam z dzieciństwa, później już go nie było i rok temu znalazłam na allegro ;)
SDC15015

3. Perfumy- Escada - Desire Me i Thierry Mugler- Angel Sunessence.
SDC15012

4. Masło do ciała Eveline - Zniewalający cynamon. Pisałam o nim tutaj.
SDC15017

5. Lakier China Glaze- Fifth Avenue. Ostatnio praktycznie cały czas jest na moich paznokciach :) Pisałam o nim tutaj.
SDC15014

6. Świeczka- Jabłko i cynamon. Długość palenia to około 60h, kupiłam ją w Leroy Merlin. Kosztowała 18zł. Pachnie niesamowicie :)
SDC15007


7. Herbata Roiboos z pomarańczą i cynamonem. Możecie ją kupić w Biedronce, jest pyszna:) Wypiłam już kilka opakowań, bardzo przypomina mi taką orientalną herbatkę arabską, którą kiedyś piłam, ale pan nie chciał mi jej sprzedać, żebym mogła w domu zaparzyć :(
SDC15010

I ostatni ulubienieć na wieczorne i zimne dni: Spryo ;) Uwielbiam tę grę ;-)
SDC14977

15 komentarzy:

  1. herbatka wygląda kusząco i na pewno wypróbuję
    :), lakier jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleś mnie zaciekawiła tą mgiełką z Avonu :)
    idę przekopać allegro ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam dwie świeczki z tej serii i płaciłam za nie 13 zł w Auchanie ;) Zapachy mają niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam tę herbatę. Mogę pić ją 6 razy dziennie, szczególnie kiedy teraz jest tak zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. poluję na te perfumy.. ale ciągle mi na nie brakuje środków :D pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Herbata i świeczka spodobały mi się:-)Poszukam;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta mgiełka do pościeli mnie zaciekawiła, muszę o niej poczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zaciekawił mnie ten produkt ułatwiający zasypianie.. mogłabyś napisać o nim coś więcej? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś w Oriflame była podobna mgiełka, jakieś 3 lata temu. Ja jestem zakochana w Tisane, lawendowych kosmetykach Avonu, dobrych herbatach, np ta ze zdjęcia jest pycha :)
    kurcze jesień jest fajna, tylko że za długo jest ciemno...

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfumy jedne i drugie są śliczne. Także podzielam Twój zachwyt. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Taak ta herbatka z Biedronki jest prze-py-szna! :D jeszcze z tej serii wanilia z miodem jest dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. madak6c koniecznie wypróbuj :) Ja czasami dodaję miodu do niej :P

    KiziaMizia mam nadzieję, że coś znajdziesz:)

    Lady In Purplee w carrefourze też są tańsze:( Ale akurat byłam w Leroy i tak mi się jej zachciało... :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Lissa tak jak ja!:)

    Kamyczek Escade i Angel można ostatnio na promocji w Super Pharm znaleźć:)

    Basia8212 polecam!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żakiecik :)

    Daria's makeup postaram się!:)

    kosmetykomania mnie to, że jest ciemno nie przeszkadza, lubię taką pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sonnaille o tak!:)

    Kasiula mam wszystkie z tej serii hihi :P

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.