piątek, 6 stycznia 2012

Olej Kokosowy

Hei:)

Od 2 tyg zaczęłam olejowanie włosów. Chciałam już wcześniej, ale ciągle coś mi przeszkadzało... albo po prostu za dużo było wymówek :) Zdecydowałam się na olej kokosowy, pewnie dlatego, że tylko taki miałam w domu.

Olej ten kupiłam w sklepie "Kuchnie Świata" za 16,50zł.
Używam co 3 dni, potem zmywam szamponem bez silikonów:) Jak na razie jest dobrze, olej się łatwo zmywa, włosy są bardziej miękkie. Pewnie większe efekty zobaczę po 2 miesiącach, ale myślę, że warto.

Jedyny problem tego oleju jest taki, że on nie pachnie :( Chciałabym taki, który pachnie. Gdzie mogę taki kupić? Tylko nie za jakieś kosmiczne sumy (np. Alma- 200g za 50zł :D).

SDC15248


15 komentarzy:

  1. Mam również ten olej i nie jestem zadowolona ani z działania ani z braku zapachu :(
    podobno olej Parachute ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Vatika to też olej kokosowy, na allegro za 15 zł już z przesyłką. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olej kokosowy i nie pachnie? Buuu :( ja niestety nic nie polecę, bo moje wszystkie również bezwonne :)

    powodzenia w olejowaniu włosków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuchnie Świata? Wow, też muszę tam przybyć i kupić ten olej, bo duuużo go:)

    OdpowiedzUsuń
  5. KiziaMizia ja spróbuję go jeszcze poużywać i pewnie zmienię na inny, bo termin ważności mu się kończy :(

    Sonnaille też ma ładny zapach?:) muszę zapamiętać, jak będę potem szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszukaj oleju na helfy.pl, bodajże Vatika :)

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też się przymierzam :) a olej kokosowy polecam do smażenia naleśników ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już używałam go do tego :) I do robienia curry też jest super:)

      Usuń
  8. ja kupiłam olej vatika, kokosowy, jestem go bardzo ciekawa, testy przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  9. biochemia urody ma super olej kokosowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że tam trzeba tak długo na wysyłkę czekać:(

      Usuń
  10. Kupiłam kiedyś olej kokosowy, ale wyrzuciłam. Do jedzenia nie bardzo mi pasował, z włosów ciężko się zmywał, twarz mi się zbyt długo po nim świeciła. Nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja używałam do gotowania i super się sprawował ;) Do włosów też jest ok i dobrze mi się go jak na razie zmywa :)

      Usuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.