niedziela, 1 stycznia 2012

Alterra Naturkosmetik

Alterra Naturkosmetik

Hei!:)

Zimą stan moich włosów okropnie się pogorszył. Są suche, wypadają i pojawiają się rozdwojone końcówki, nawet tydzień po obcięciu.

Zaczęłam przeglądać różne blogi, czytać recenzje, artykuły na temat pielęgnacji i zdecydowałam się wypróbować serię z Alterry, którą można kupić w Rossmannie. Produkty te nie zawierają silikonów i są vegańskie.

Wybrałam szampon, odżywkę i maskę do włosów Granat i Aloes. Tylko te wszystkie były dostępne. Następnym razem poszukam tej wersji z bambusem :)

Każdy produkt kosztował 8.99, więc nie jest to jakaś wygórowana cena.

Użyłam już kilka razy, jestem ciekawa czy będą jakieś efekty. Jedno jest pewne, produkty pachną dosyć ciekawie, czuć granaty :D Zapach ten utrzymuje się na włosach przez jakiś czas.
Dlaczego wybrałam szampon bez silikonów? Otóż, zaczęłam olejowanie włosów i czytałam, że dobrze jest zmywać olej właśnie takim szamponem. Zobaczymy czy te wszystkie zabiegi jakoś zregenerują moje włosy :)
SDC15247

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam tę serię. Włosy są potem takie mięciuuuuutkie... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. czaję się na tą serię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na recenzję - również przymierzam się do olejowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie jest ok, szampon trochę plącze włosy, ponieważ jest bez silikonów, ale odżywka pomaga:)

      Usuń
  4. Fajna sprawa, muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie mialam okazji wyprobowac! Musze to nadrobic! Szczesliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam odżywkę i jestem nawet zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze nic tej marki, czas to zmienić! czaję się na olejki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja długo się czaiłam :P:P Ale myślę, że warto :D

      Usuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.