środa, 28 grudnia 2011

Najlepsze kosmetyki 2011

Hei :-)


Chciałabym dzisiaj zrobić krótkie podsumowanie roku 2011 jeśli chodzi o kosmetyki. Musicie uwierzyć, że przygotowując się do tego posta wybrałam bardzo dużo kosmetyków, ponieważ nie mogłam się zdecydować na kilka konkretnych. W końcu udało mi się dojść do jakiegoś kompromisu ze sobą :P Wybrałam tylko 5. Było ciężko, ale to moja subiektywna ocena.
Co uważam za najlepsze w 2011? Zaraz się przekonacie :)

1. Bioderma Sensibio H2O
SDC15237
Chyba ulubieniec wielu z nas. Ja tutaj nie tylko myślałam o Biodermie, ale ogólnie o płynach micelarnych. Bioderma była moim pierwszym płynem i używałam jej prawie rok! Nic tak dobrze nie zmywało makijażu (szczególnie oczy- mam bardzo wrażliwe i praktycznie każdy płyn palił mnie i podrażniał). Bioderma niedawno mi się skończyła i do pustego opakowania przelałam płyn micelarny z Vichy, jest równie dobry :)

2. Vitamin E Face Mist The Body Shop.
SDC15230
Mgiełka z witaminą E - The Body Shop to kosmetyk, który przykuwał długo moją uwagę. Skusiłam się na niego latem, ale nie używałam tak często. Tylko sporadycznie. Trochę z początku nie rozumiałam sensu takiej mgiełki itd. Teraz, kiedy jest chłodniej jest to mój wielki ulubieniec. Spryskuję twarz od razu po kąpieli, przed nałożeniem makijażu i po. Bardzo fajnie koi skórę i nawilża.

3. Mleczko do ciała Biotherm.
SDC15231
Część z was pomyśli, że zgłupiałam, ponieważ to mleczko jest drogie. W normalnej cenie kosztuje 99zł. Mnie się udało kupić okazyjnie, ponieważ miałam bon + zniżkę. Nie żałuje tego wyboru. Najlepsze mleczko do ciała jakie kiedykolwiek miałam. Bardzo delikatna formuła, szybko się wchłania. Idealne po porannym prysznicu, kiedy się spieszymy. Ma dosyć przyjemny zapach i nie uczula mnie (a często po balsamach wyskakują mi takie malutkie krostki). Jest wydajne, opakowanie jest trwałe i ma pompkę :) Zawsze potem można przelać inny balsam:P Ja na pewno kupię ponownie, tylko jak będę miała zniżkę, bądź będzie promocja w Douglasie:)
*nie zawiera parabenów :)

4. Peeling Cukrowy Perfecta Spa - czekoladowo kokosowy.
SDC15235
Piękny zapach, świetne działanie. Cóż mogę dodać więcej? Uwielbiam.

5. Podkład Bourjois Healthy Mix
SDC15229
O tym podkładzie pisałam już recenzję i w sumie nie będę się powtarzać :) Jest świetny, delikatny i trwały. Zarówno na lato jak i na zimę. To już moje 3 opakowanie.

I to już wszystko :) Lista byłaby jeszcze dłuższa, ale chciałam zamknąć się w 5 produktach :) Pewnie wymieniłabym linery z MUFE, mascarę Lancome Hypnose, szampon Radical, grzebyk z inglota, lakiery China Glaze i wiele wiele innych :)

Życzę Wam udanego sylwestra i nowych kosmetycznych odkryć w 2012 roku!

13 komentarzy:

  1. tak płyny micelarne Bioderma sa swietne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. peeling kokosowy zgadzam się:) ale podkład się u mnie nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wyobrażam sobie mojej kosmetyczki bez tego podkładu :)

      Usuń
  3. Zainteresowałaś mnie tym mleczkiem do ciała. Często po balsamach mam takie małe, czerwone punkty, strasznie jestem wrażliwa :( jak będzie gdzieś promocja, daj znać. Chętnie wypróbuję na sobie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się takie czerwone punkty pojawiają szczególnie na ramionach, nad łokciami i na plecach :( Jak będzie promo, to dam znać ;)

      Usuń
  4. pierwsze dwie pozycje chetnie bym potestowala ;) a healthy mix kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bioderme szczególnie polecam, teraz w Super Pharm 500ml za 44zł:)

      Usuń
  5. U mnie bioderma też na pierwszym miejscu . Zdecydowanie numer 1 !

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bioderma w 2011 podbiłą wiele kobiecych serc:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. koniecznie wypróbuj, jeśli lubisz zapach czekolady:)

      Usuń
  7. Cały czas zastanawiam się nad tą mgiełką z TBS... Również uwielbiam micel z Biodermy:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.