czwartek, 15 grudnia 2011

Lancome Precious Cells- mikołajki trwają cały grudzień:P

Hei ;-)

Spóźniony mikołajkowy post.. ah!
Nie byłam aż taka zła przez ten rok, także Mikołaj przyszedł też do mnie:P

Jak wiecie, jestem miłośniczką maskary Lancome Hypnose. Ostatnio miałam Hypnose Drama (i już aż tak jej nie kochałam), która już mi się kończy. Aktualnie w Douglasie jest dużo zestawów świątecznych i można całkiem fajne rzeczy znaleźć za niższą cenę.

Otrzymałam zestaw z Lancome z maskarą Hypnose Precious Cells. Ma taką samą szczoteczkę (przynajmniej tak porównywałam:P) co zwykły Hypnose, tylko ta wersja ma odżywiać rzęsy itd.
Do tego w zestawie był płyn do demakijażu oczu (dwufazowy) 30ml i mała czarna kredka do oczu :-) Wszystko w cenie standardowej maskary.

SDC15127

SDC15130

3 komentarze:

  1. Miałam tę kredkę- gdyby nie była gratisem sama bym jej nie kupiła

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam Hypnose Drama i nie narzekam, wręcz przeciwnie, godna polecenia :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.