sobota, 24 grudnia 2011

Prezenty :-)

Hei :-)

Szybki post o tym co dostałam w tym roku.
Nie ma tego dużo, ale z każdej rzeczy bardzo się cieszę.


Od M. dostałam Aqua Liner z MUFE w kolorze czarnym. Mam też różowy, o którym pisałam TUTAJ
Jedyny liner, który nie odbija mi się na górnej powiece i trzyma się cały dzień. Rewelacja.
SDC15195

I już wcześniej pokazywany zestaw z Lancome:)
SDC15127

Od Basi - zapraszam na jej BLOGA :)
Kubek z FLO, który wygląda dość zwyczajnie, ale kryje w sobie coś niezwyczajnego:)
SDC15191
Małą sówkę!:)
SDC15192

oraz płytę Mariny :P Pewnie Was to zdziwi, ale chciałam coś, czego sama bym nie kupiła. Na tym zazwyczaj polegają prezenty :) A płyta podoba mi się:)
SDC15190
Thank you B. ;*

+dodatek :P
Nowa, ulubiona miejscówka Fada :P Czasami przyłapuje go jak siedzi na fotelu:P
SDC15179

Wesołych Świąt i udanych prezentów:)

10 komentarzy:

  1. Śliczne prezenty! :)) Ale masz słodziutkiego pieska : >

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty! Już się kiedyś zastanawiałam nad tym zestawem z Lancome, ale dostałam z Estee Lauder ;) też fajny

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże Narodzenie wkrótce, więc życzę Ci szczerze
    Ciepłych chwil w rodzinie w Wigilijną Wieczerzę
    Wszystko w złocie, zieleni, czerwieni
    Niech Nowy Rok będzie pełen nadziei
    By spełniło się choć jedno z twoich marzeń
    Dużo szczęścia i niezapomnianych wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prezenty:))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne prezenty, ciekawa jestem opinii o płycie Mariny :)
    hm... 80 zł za eyeliner po obniżce... dużo, ale warte zastanowienia się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa taki psiak na fotelu:D mój nigdy się nie odważy, zresztą fotel musiałby być 2 x wiekszy!:)
    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenty :):_)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za życzenia!:)

    mala0727 wiem, że 80 to dużo, ale na moich powiekach nic się nie trzymało, wszystko się odbijało na górnej i ten liner jako jedyny mogę spokojnie używać, ponieważ on zastyga od razu :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.