wtorek, 27 grudnia 2011

Pędzle Kozłowski - CB 631

Pędzel Kozłowski - CB 631

Hei:)
W maju pisałam wam, że kupiłam kilka pędzli marki Kozłowski na stronie pędzle.eu.


Dzisiaj postanowiłam napisać krótką recenzję na temat jednego pędzla, którego używałam najczęściej.
SDC13826
CB 631
Jest to pędzel do nakładania cieni w rozmiarze 6. Jest dosyć spory także świetnie nadaje się do nakładania cienia bazowego, bądź jednego koloru na całą powiekę.
Mój świetnie współpracował z cieniami Mac. Ma solidną rączkę i jest dobrze sklejony. Kolejnym plusem jest włosie, które w ogólne nie wypada. Cały czas jest takiej samej jakości, pomimo tylu myć. Dla mnie jak na razie najlepszy pędzel do nakładania cieni jaki miałam :)
Jedyny minus to napis na pędzlu, który w miarę używania delikatnie się ściera :-(

Myślę, że jeszcze kiedyś zamówię pędzle Kozłowski :) Te które mam nie zawiodły mnie i używam regularnie.
A wy, miałyście styczność z tymi pędzlami? Jakie polecacie?

2 komentarze:

  1. dla mnie EcoTools są the best! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sauria80 z EcoTools mam tylko dwa, do pudru i do cieni. Ten do cieni jest ogromny, więc używam go tylko czasami do korektora :( zaś ten do pudru jest rewelacyjny!:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.