poniedziałek, 21 stycznia 2013

Lego: Harry Potter Years 1-4 PS3

Hej!

Post o kolejnej grze na PS3, która była w moich ulubieńcach roku 2012.

Lego: Harry Potter Years 1-4 PS3

3 lego hp blogkathrin

Należę do tych osób, które w młodości czytały Harry'ego Pottera, z niecierpliwością czekały na każdą kolejną część i ekranizację książki.
Wszystkie 7 tomów mam do tej pory i raczej nigdy ich nie oddam/sprzedam.
Jest to taka pamiątka z dzieciństwa z takiego magicznego świata.

Grę Lego HP 1-4 chciałam jak tylko kupiliśmy konsolę. Najpierw zagrałam w wersję demo i wiedziałam, że muszę ją mieć.

Podstawową zasadą w grach typu lego jest... ROZWALAĆ wszystko co jest wokół nas!
Za to możemy zbierać monety a dzięki nim kupować różne rzeczy. W przypadku HP mogą to być zaklęcia, postacie i inne pomocne do gry rzeczy.
Praktycznie w każdym zadaniu mamy do dyspozycji innych bohaterów, także nie ma monotonności w tej grze. Najważniejszą rzeczą jest to, że możemy czarować. Kto z nas kiedyś nie chciał mieć różdżki móc wypowiedzieć jakieś tajemnicze zaklęcie? Oczywiście na początku nie możemy używać wszystkich zaklęć. Podczas gry będziemy musieli udawać się na lekcje i tam uczyć się nowych zaklęć.
Fabuła gry jest tak skonstruowana, że każdy rok pokrywa się z filmem. Wątki są po kolei i jeśli znamy filmy, to możemy się domyśleć co będzie dalej.
Pamiętajmy, że po skończeniu każdego roku, możemy wrócić do poprzednich "misji" i wykonać je jeszcze raz, bo nie wszystko uda się zrobić za pierwszym razem (szczególnie gdy nie możemy używać każdego zaklęcia, czy nie mamy postaci, która specjalizuje się w czarnej magii). Ale wszystko przed wami. Gra zajmuje długie godziny i nie kończy się zbyt szybko.

Jeśli lubicie Harry'ego Pottera, to ta gra jest dla was!
Gra jest przeznaczona dla dzieci od 7 roku życia. Ekhm... mam ponad 3 razy tyle, ale gra sprawiła mi wiele radości.

lego hp blogkathrin

2lego hp blogkathrin

Mała porada: Ja swoją wersję mam w języku angielskim. Taka wersja była o połowę tańsza niż polska w momencie gdy kupowałam grę. W grze nie ma ani dialogów ani opisów, postacie nie mówią, także nie ma problemu z grą. Teraz cena się wyrównała, także można szaleć z polską wersją językową :) 


1 komentarz:

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.