piątek, 4 stycznia 2013

The Legend Of Spyro: Dawn Of The Dragon

Hej!

Będzie to pierwszy tego typu post (i mam nadzieję, że nie ostatni).
Chciałabym podzielić się z Wami wrażeniami/uwagami na temat gier na PS3.

Zaznaczam, że nie jestem jakąś wielką maniaczką gier. Gier typowych na PC w ogóle nie mam i nie gram. Być może jakbym miała windowsa, to coś by się tam znalazło.

Dzisiaj opowiem o mojej ulubionej i pierwszej grze na Playstation 3.

The Legend Of Spyro: Dawn Of The Dragon.
DSC_0085

Grę wydano dobre kilka lat temu, bo w 2008 roku przez firmę Sierra.
Nie ma ona funkcji zdobywania trofeów (wszystkie po 2009 roku już powinny mieć), ale to nie umniejsza grze. Jest to kolejna część przygód małego smoka, Spyro. Któż by go nie pokochał?
Oczywiście gra polega na tym, że musimy ocalić świat. Ale nie w byle jaki sposób, bo Spyro musi współpracować ze swoim wrogiem → Cynder, która także jest smokiem. Złe siły sprawiły, że są ze sobą połączeni i nie mogą się oddalić na większą odległość.
Czyli możemy grać sami, bądź we dwie osoby.
W tej część Spyro może latać przez cały czas. I chyba to jest tutaj najfajniejsze, bo możemy sterować nie tylko klawiszami, ale i ruchami naszego pada (tę opcję można wyłączyć).
W grze jest dużo różnych zadań i trybów walki. Oko cieszą piękne krajobrazy i odkrywanie przedmiotów, które są ukryte na całej mapie.

Głosów postaci udzielają Elijah Wood, Gary Oldman, Christina Ricci i inni.

Ja tę grę przeszłam w kilka dni, bo nie mogłam się oderwać od ekranu. Można wracać do różnych zadań, żeby wykonać je jeszcze raz, jeśli np. nie zdobyliśmy wszystkich przedmiotów. Czasami grał ze mną mój chłopak i świetnie się bawiliśmy. Niby gra jest dla dzieci od 7 lat, ale ja nie zwracam nigdy na to uwagi :P

A czy Wy gracie w jakieś gry??

DSC_0082
DSC_0084

6 komentarzy:

  1. gram z skyrim, wiedzmina i simsy przewazne, ewentualnie ktoregos pottera ;p i takie gameboyowe, tomb rider lezy na polce ale jest dla mnie za trudny nawet na latwym poziomie XD
    cierpie na brak ps jakiegokolwiek, rodzice sie nie zgadaja na konsole w domu bo za stara na to jestem i mam wychodzic z domu a nie w nim siedziec i pykac, racji moze i w tym bylo kiedy bylam mala ale teraz juz jakby mogliby dac spokoj XD jak sie wyprowadze to bede miala osobny pokoj dla ps'a xDD (a, chcialam wonderbooka ale ceny zalamujace)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skyrim mam, ale jeszcze nie przeszlam ;) gralam moze ze 2h ;D

      Usuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.