piątek, 28 grudnia 2012

Ulubione w roku 2012

Hej!

Ulubieńcy roku 2012.
Postanowiłam wyróżnić kilka kategorii, nie tylko kosmetycznych. Łatwo nie było:)
Ten rok bardzo szybko mi zleciał, pewnie tak jak każdemu ;D Mam nadzieje, że kolejny będzie lepszy, tego wszystkim życzę.

KOSMETYKI

-Płyn Micelarny Bioderma (również ulubieniec 2011!). Pozostanie ze mną jeszcze na długo!
-Make Up For Ever Aqua Liner .
MUFE Aqualiner to jedyne eyelinery, które nie odbijają mi się na powiece ponieważ od razu zastygają i zostają na cały dzień.
-Lancome Hypnose Doll Eyes. O maskarach Lancome pisałam już nie raz, jestem im wierna od 2 lat i nie zamienię tej marki na żadną inną. W tym roku używałam głównie Doll Eyes, ma świetną szczoteczkę :-) Teraz mam zestaw: pełnowymiarową Hypnose i 3 miniatury (Hypnose, Doll Eyes i Hypnose Drama), czyli starczy mi na kolejny rok.
-Essie Watermelon, ulubiony lakier tego roku. Najładniejszy kolor ze wszystkich jakie mam;)
Tutaj możecie zobaczyć go w połączeniu z lakierem Revlon ;)
DSC_0019

KSIĄŻKI

Tutaj oczywiście bezkonkurencyjnie wygrywa Saga "Pieśń Lodu i Ognia".
DSC_0023

FILM

Mroczny Rycerz Powstaje.
DSC_0024

MUZYKA

Kari Amirian "Daddy Says I'm Special". Tej płyty koniecznie trzeba posłuchać.
DSC_0026

GRA

Teraz okaże się jakie ze mnie dziecko... Miałam zdecydować się na jakąś grę i wybrałam serię LEGO HARRY POTTER. Uwielbiam wszystkie gry z serii LEGO na PS3. Już nie mogę się doczekać aż kupię Władcę Pierścieni!:-)
DSC_0030

GADŻETY

Zdecydowanie Iphone 4s i Ipad 4. Teraz nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez tych rzeczy. Coraz rzadziej włączam komputer **'
DSC_0029

+ Emu Alba

Mój hit tej zimy, w tym roku dopiero dowiedziałam się jak to jest, kiedy zimą jest ciepło w stopy. Swoje kupiłam w sklepie internetowym, ale nie będę polecać bo sklep jest do du... :D
DSC_0032

16 komentarzy:

  1. iPhone i iPad to też moi ulubieńcy w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nareszcie jakieś wizualnie dość znośne Emu. iPad fajny wynalazek, mogłabym mieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie;) jak je zobaczylam w sklepie to wiedzialam, ze tylko ten model chce miec;d

      Usuń
  3. chyba w nowym roku wypróbuję bioderme:)
    ładna kolekcja książek:)bym chciała przeczytać grę o tron:)
    świetne również gry:)

    OdpowiedzUsuń
  4. PLiO zdecydowanie godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jeszcze nie ogladalam drugiego sezonu;( czekam do marca az na dvd wyjdzie

      Usuń
  5. mam ten tusz z lancome ale dla mnie jest straszny ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Płyn Biodermy nieźle się spisał, ulubieniec dwa lata z rzędu to nie lada wyczyn :) Ja w tym roku spróbowałam tuszy Lancome w wersji Hypnose Star i przepadłam, jest rewelacyjna. Przy zdjęciu z gadżetami widzę słuchawki, tak piękne, że aż się obśliniłam! Cudo! Emu też mi się bardzo podobają, nie widziałam jeszcze takiej wersji z tymi jakby sprzączkami z tyłu, super wyglądają. Od dłuższego czasu noszę się z zamiarem zakupu, ale boje się, że jakość nie będzie tak dobra, jak ich cena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować Star i jeszcze jakąś wersję z brokatem **' Absolutnie uwielbiam mascary z Lancome **'
      Słuchawki łatwo dostępne na allegro, także polecam.
      Właśnie ten model Emu w tym roku wyszedł i to jedyne jakie mi się podobały. Zobaczymy jak je cały sezon ponoszę :)

      Usuń
  7. Też się zastanawiam nad iPadem, ale niemożność czytania pdfów i brak java jakoś mnie stopuje ;) a iPhone to mój all time favourite :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiscie ze mozna pdf czytac i przechowywac, wystarczy adobe reader ;) tak samo na iphone :p

      Usuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.