poniedziałek, 10 grudnia 2012

Pachnące Lakiery Revlon Scented Parfume

Hej!

Myślę, że każda dziewczyna chciałaby mieć pachnący lakier. Taki, który naprawdę by pachniał i zapach ten utrzymywał się długo po malowaniu.

Takie są lakiery Revlon Scented Parfume. Kiedy kupiłam pierwszy na wypróbowanie, to wiedziałam, że wrócę po więcej. I tak się stało. Wiem, że nie każdy lubi brokaty, ja też średnio za nimi przepadam, ale myślę że na zimę będą fajnie pasowały. Można ich używać samych (tylko trzeba pamiętać, że w tym przypadku muszą być około 3 warstwy) albo jako top coat na inny kolor. Ja wybieram drugą wersję.

Lakiery kupowałam w Super Pharm, jak były na promocji za 10zł. Wczoraj widziałam w HEBE za taką samą cenę, więc tam na pewno je znajdziecie.

Same zobaczcie:)
Niestety, napisy na buteleczkach mam zniszczone, bo tak naklejali ceny w SP, że potem wszystko się z nimi zdzierało ;-(

DSC_0123

DSC_0126

DSC_0125

DSC_0127

5 komentarzy:

  1. a przynajmniej faktycznie pachną? :) wkurzają mnie te cenówki na produktach..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak!:) Czasami siedziałam i jak głupia wąchałam paznokcie. Nawet do kilku dni czułam jeszcze zapach:)

      Usuń
  2. a to ciekawe:) mnie się podoba ten fiolet, szkoda, że winogronowy, bo tego zapachu akurat nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie zobaczę swatche, bo od dawna przyglądam się w SP Colada Fizz i jakoś nie mogę się zdecydować... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Watermelon musi być cudowny!!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.