czwartek, 20 grudnia 2012

Pachnąca Zima #3 Granulki do kominków

Hej!

Poprzednie posty z serii Pachnąca zima #1 i #2.

Granulki to kolejne tegoroczne pachnące rzeczy, które polubiłam. Myślę, że to bardzo fajna sprawa. Coś nietypowego. Granulki ładnie wyglądają, pachną i na pewno niejedno z nas zastanawiałoby się, co to jest i dlaczego wsypujemy to do kominka.

Odkryłam je na youtube. Pojechałam do sklepu i wiedziałam, że kupię więcej niż jedną paczkę!
Pewnie jesteście ciekawi jaka jest wydajność takiej jednej paczuszki. Moja odpowiedź może zasmucić, bo po prostu nie wiem. Nie zużyłam jeszcze całej paczki. Zależy to też od wielkości waszego kominka i intensywności zapachu. Można nasypać jedną łyżeczkę a można też i dwie lub trzy. Wszystko zależy od naszych upodobań.

Tutaj możecie zobaczyć moje zapachy:)

Opium → coś dla mężczyzn, bardzo mocny, wyraźny zapach.
Traditional Christmas → święta!
Angel Wings → mocny zapach, prawie jak perfumy Angel Thierry Mugler (które uwielbiam :P).
Christmas Angel → Mugler w wersji świątecznej.
Mulled Wine → mój ulubiony z tych zapachów, pyszne aromatyczne grzane wino!
Hawaiian Paradise → palmy, plaża, kokosy, anansy, pina colada.


DSC_0020

DSC_0021

DSC_0023

DSC_0022

DSC_0025

DSC_0026

15 komentarzy:

  1. świetne są, chetnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba jeszcze po nowym roku pojadę i dokupię :D

      Usuń
  2. aż głupio się przyznać ale nie wiedziałam że to tak działa :D niby widziałam takie kominy ale ... sprytne i MUSZĘ to mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba i ja się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne :) myslalam, ze to się roztopi jak wosk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwiej czyścić, bo wosk muszę roztapiać i wylewać, a tutaj tylko wyrzucam do kosza zużyte :)

      Usuń
  5. Angel dzisiaj pisała o odpowiedniku olejkowym Thierry Muglera ;) http://angelmaluje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jak kupowałam YC wzięłam tez te granulki na spróbowanie :D
    już nie mogę się doczekać

    p.s. jak czyścisz kominek po woskach i granulkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po woskach bardzo mi ciężko domyć, zazwyczaj gorąca woda + płyn do naczyń :) Po granulkach tak samo, tylko dużo łatwiej :)

      Usuń
  7. bardzo mnie zainteresowałaś tymi granulkami, obecnie jestem zakochana w woskach, ale te na pewno spróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka fajna alternatywa ;) Szkoda, że Yankee nie mają takiego zapachu jak Angel Star... chyba że mają tylko ja nie wiem o tym :D

      Usuń
  8. Dopiero co odkryłam woski od Yankee, a teraz proszę kolejne cudo!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.