wtorek, 18 grudnia 2012

Pachnąca zima #2 - woski Yankee Candle

Hej.

Poprzedni post na temat świeczek Yankee CandleTUTAJ.

Woski, to małe tarty, które możemy połamać/pokruszyć, włożyć do kominka, zapalić świeczkę i cieszyć się pięknymi zapachami. Plusy tart są takie, że możemy je często zmieniać, nie musimy mieć jednego zapachu przez cały czas. Są dosyć wydajne jak na swoją niską cenę (6-8zł). Wystarczy 1/4 tarty na długie godziny rozkoszowania się zapachem z kominka.

Moje zapachy to:

Pink Sands → letni wosk, który został mi z wakacji, piękny delikatny zapach.
Christmas Cupcake → wanilia, ciastka, babeczki, święta.
Mandarinian Cranberry → nazwa mówi sama za siebie ;)
Kitchen Spice → różne korzenne przyprawy, zapachy kuchni podczas gotowania.
Bahama Breeze → rum, ananas, kokos.
Sun & Sand → mój ulubiony z letnich, plaża.
Mango Peach Salsa → doskonały na jesienne i zimowe wieczory, ciepły, mocny zapach. Bardzo aromatyczny, owocowy.
Cranberry Chutney → najmocniejszy wosk jaki miałam, słodka żurawina. Palić ostrożnie :P
Honey & Spice → typowo zimowy, świąteczny. Delikatna słodycz z mocną nutą korzennych przypraw.
Soft Blanket → mój numer jeden wśród tych wszystkich zapachów. Muszę kupić dużą świeczkę!:) Naturalny zapach, delikatny, świeży. Jakbyśmy dopiero co wyprali pościel w cocolino!

DSC_0005

DSC_0015

DSC_0016

DSC_0017

15 komentarzy:

  1. Zainteresował mnie Kitchen Spice :) Jestem ciekawa jak bardzo różni się od Warm Spice ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia **' Ja głupieje przy tych zapachach i nigdy nie wiem co wybrać :D

      Usuń
    2. Kitchen Spice właśnie się u mnie pali, wielka świeca, idealny zapach na Święta! :)

      Usuń
  2. Też uwielbiam Soft Balnket. Christmas cupcake równiez posiadam ale jeszcze nie próbowałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh ten Soft Blanket, nie jednej dziewczynie w głowie zawrócił :D

      Usuń
  3. Mmm cudowne są :)) Ja uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam Pink Sands i absolutnie go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamówiłam pierwsze 3 woski, jak zapałam do nich miłością bezgraniczną to się załamię :D ale Soft Blanket nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka z tych zapachów - po Kitchen Spice spodziewałam się czegoś lepszego, ale jest ok. Honey&Spice mnie rozczarował, moim zdaniem bardzo słabo pachnie. Za to Christmas Cupcake super pozytywne zaskoczenie, pachnie niesamowicie, coś jak mleczny, waniliowy budyń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam prośbę czy mogłabyś mi napisać które woski i świece YC pachną delikatnie, świeżo np. powietrzem, łąką, trawą lub mocno owocowo? lubię zapachy owocowe, rześkie, lekkie, nie mogą być duszące, kadzidlane, korzenne czy ciężkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te, które znam opisałam w notce :) Innych nie znam :(

      Usuń
  9. i jeszcze jakieś słodkie ale nie przesłodzone, przecukrzone

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.