poniedziałek, 17 grudnia 2012

Essie Watermelon + Revlon Watermelon Fizz

Hej.

Arbuzowy post, czyli lakier Essie Watermelon i Revlon Watermelon Fizz.
O lakierach zapachowych Revlon pisałam TUTAJ.

Bardzo trudno jest zrobić zdjęcie lakierowi Essie Watermelon, ponieważ żadne nie oddaje jego "prawdziwego" koloru. Dlatego załączę zdjęcie buteleczki z lampą i bez → zobaczycie różnicę. Jednak jest to mój ukochany lakier, bardzo długo maltretowany przeze mnie.
Kiedyś nie lubiłam lakierów Essie, miałam wrażenie, że nie są warte swojej ceny. Teraz kupuję te z szerokimi pędzelkami i uważam, że to jedne z lepszych lakierów jakie kiedykolwiek miałam. Trzymają się nawet 7 dni.

Na wierzch użyłam top coatu Essie Good To Go.

DSC_0110

DSC_0122

DSC_0112

9 komentarzy:

  1. essie faktycznie ładny kolor ;)


    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię lakiery essie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś u wizyty u kosmetyczki wybrałam właśnie ten kolor, jest świetny na wakacje i na święta będzie jak znalazł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym miała polecić jeden lakier Essie to na bank byłby to właśnie watermelon!:) Jedyny w swoim rodzaju :)

      Usuń
  4. Właśnie zastanawiam się nad swoim pierwszym kolorem od Essie i ten bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.