poniedziałek, 8 listopada 2010

HAIR!

Hei ;)

Dziś pokażę Wam moje produkty do pielęgnacji włosów.
Nie są to jakieś rewelacyjne- odkrywcze kosmetyki.
Większość stosuję ciągle, jednak niektóre rzeczy typu żel do włosów, czy balsam do prostowania tylko okazyjnie :)

Mam włosy suche, przez kilka lat farbowane na czarno (jestem blondynką), obecnie są po dekoloryzacji i mają brązowo- miedziano- blond odcień ;)
Nieustannie walczę też z kołtunami.




  • Lush- Seanik Shampoo
  • Head&Shoulders Menthol Shampoo





  • Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor
  • Sephora Hair Nutriton Conditioner
  • Sephora Hair Nutrition Mask




  • Got2Be Straightening Balm
  • Got2Be Guardian Angel 220 Heat Protector
  • Garnier Fructis Hairspray
  • Nivea Styling Mousse Extra Strong
  • Got2Be Fixing Gel Spray
  • Nivea Diamond Gloss Styling Gel

Wszystkie produkty do pielęgnacji jak na razie spisują się u mnie bardzo dobrze, szczególnie odżywka Aussie i Maska z Sephory (już 2 opakowanie.

Powodzenia!

3 komentarze:

  1. Łoooooo ile Ty tego masz!
    Ja mam zaledwie 4 produkty :P Jakoś nigdy nie skupiałam się na pielęgnacji moich włosów może dlatego, że ich nie lubię bo są beznadzieje :)
    Z Seanika nie byłam zadowolona a jedyny produkt z Nivea, który uwielbiam (reszta się u mnie nie sprawdziła) to szampon Intense Repair.
    Reszty nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nice blog! looking foward to future posts! check mine out athttp://jocee411.blogspot.com/ dnt forget to follow if u like! :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok, pierwsze co zobaczyłam w tym poście, to pierwsze zdjęcie i pomyślałam: tylko tyle oO???

    heheheh ale zeszłam trochę niżej i już byłam spokojna, bo sama mam nie mniej ;P
    Poprosze recenzję Aussie i maski z Sephory ;) Moge jeszcze poczytać o got2b ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie pozostawianie komentarzy z reklamą blogów, zaproszeniami do rozdań i obserwacji. Będą one usuwane.